Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Ha valaki visszavisz ruházati...

Ha valaki visszavisz ruházati termékeket vagy árut az üzletbe, ahol vásárolva volt a termék és az illetőnek van oda kártyája, akkor a kártyához tartozó számhoz az üzlet tesz vmi jelzést, jelzéseket, amivel megjelöli a vásárlót? Tovább ⬇️

Figyelt kérdés

Amennyiben igen, milyen jelzések vannak?


Kártya alatt az olyasmit értem, mint:

- Tesco Clubcard

- Spar Supershop

- Decathlon kártya

- Penny kártya

- Lidl Plus kártya

- Rossmann

- dm

Satöbbi.



2023. jan. 14. 09:39
 1/10 anonim ***** válasza:
57%
Nem. Semmi jelzés/megjelölés.
2023. jan. 14. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Jó, de ezt miből gondolod?
2023. jan. 14. 11:22
 3/10 anonim ***** válasza:

Nem.

Senkit se érdekel, hogy te mennyiszer viszel vissza árut amennyiben azt normálisan teszed.

2023. jan. 14. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Nekem a fent felsorolt kártyák közül egyetlen egy van amúgy, de az sem szokott nálam lenni.


De ettől függetlenül érdekel.


Miből gondoljátok, hogy nincs ilyen jelzés? Valamelyikben dolgoztok?

2023. jan. 14. 11:29
 5/10 anonim ***** válasza:
56%
Abból gondoljuk, hogy ez az adat nem szükséges egy cégnek.
2023. jan. 14. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Nem tudod, csak gondolod?
2023. jan. 14. 11:37
 7/10 anonim ***** válasza:
Egyáltalán miért érdekel ez ennyire? Mindent egy hordás után vissza akarsz vinni?
2023. jan. 14. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Nem. És ne tereld másra a szót.
2023. jan. 14. 12:41
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

1-es vagyok. Dolgoztam eladóként ruhaüzletben, tudom, hogy hogy működik a visszáru és csere stb. Egyszerűen az árut és blokkot leellenőrzöm, cikkszám és blokkszám alapján visszaveszem az árut. Ha nincs rajta árcímke, akkor a terméket leellenőrzöm a belső címke vagy vonalkód alapján. Ha látom, hogy az árcímkét a vásárló kicserélte (nem egyszer fordult elő), akkor biztonsági őrt kell hívni. Ha látom, hogy használva volt a termék (pl parfüm illat, bármi kosz, elszíneződés vagy ki volt mosva), akkor nem veszem vissza. Ha hibás árut kell visszavennem, akkor ellenőrzöm, hogy tényleg a gyártó hibája miatt hibás, vagy pl nem jól mosta/hordta a ruhát. Minden üzlet más szabályok szerint működik, de az igaz mindre, hogy nem köteles visszavenni árut - az, hogy 14 nap van egy nagy tévhit, mert az csak az online rendelésre érvényes. CSak azért vesznek vissza árut, hogy pl meg merjék venni ajándékba másnak az árut (pl vesz vki az anyjának egy pulóvert és tanakodik, hogy milyen méret kellene - az eladó mondja neki, hogy ha nem jó a méret, vissza lehet hozni - erre megveszi a vásárló. Egyszerű marketing.) Szavatosság van (ha jól emlékszem 1 év), de annál bizonyítani kell, hogy a gyártó miatt hibás a termék és nem a vásárló rontotta el a terméket.

De őszintén, a visszáru vissza kikerül a boltba másnap és majd más megveszi. Ha hibás a termék, akkor meg megy vissza a központba. A blokkokat kidobjuk, a rendszerben annyi látszik, hogy +1 ára visszajött, de azt úgyis megveszi más pár nap múlva. Nem akad fent ezen a cég.

Annyira nem érdekli a boltot az a csekély összeg, amit vissza kell adnia. Egy lassú nap is 2-3 millió a bevétel. Egy ünnepi nap akár 6-7 millió is. És ez 1 üzlet 1 közepes városban.

2023. jan. 14. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
#9. Hasznos válasz, köszönöm szépen a kifejtést. Az ilyen hozzászólásoknak nagyon örülök, mert magyarázatot is tartalmaznak.
2023. jan. 14. 13:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!