Ha valaki ruhát vásárol tőletek és kiderül nem jó vissza szoktátok venni?
Eddig amikor vettem valami márkás cuccot pl face, gardróbcsere hirdetőn és mégse tetszett, vagy nem állt jól inkább olcsóbban továbbadtam. A magas postaköltség miatt sem érte volna meg visszaküldeni.
Most vásárolt tőlem egy csaj. Pontos lemért méreteket tudott és alkuval megvette. Azután elkezdett írni meg hívni, hogy lehasznált sz...t küldtem neki. Később hívásban elismerte, hogy mégse lehasznált, hanem csak bő és állítólag nem tudná megcsináltatni úgy, hogy jó legyen rá. Nem akartam visszavenni, mert nem tetszett, hogy rám förmedt. Azóta megint azt mondja, hogy lehasznált sz...t küldtem neki. Szokás visszavenni, ha nem jó az eladott ruha? Aki volt hasonló helyzetben mit csinált?
Kivancsi vagyok én is. Éppbegy masik kérdes alatt ajanlotta vki a vinted appot.
De ha ilyen macerásak a vevők, akkor lehet h nem éri meg ...
Mindig igényesen és tisztességesen kapott meg mindenki mindent, precíz csomagolásban.
Sokan megköszönték még az igényes csomagolásaimat is.
Volt, akinek eladtam egy rajztáblát géphez és roppant bunkó volt.
Azt tudni kell: többet is adtam el, ráadásul úgy, hogy plusz hegyeket vettem hozzá +tesztelve voltak.
A bunkó emberke eleinte azt se írta meg, megjött a csomag vagy bármi, se köszönés se semmi eltűnt miután megírtam, úton a csomag s kódot is írtam, nyomon tudja követni.
Küldött like jelet... Ennyi.
Ettől függetlenül szép napot kívántam és kellemes alkotást a táblával.
(erre is like jelet kaptam...)
Mondom magamnak, letojom, én tisztességes voltam, ember módjára viselkedtem.
Rámír kb 3 héttel később, hogy ez sz...r, a hegy se jó.
Küldi a képet...
Hát basszus szétbarmolta valahogy a vadonat új hegyet...
Alig 3 hét alatt, míg nekem egy hegy kiszolgált 5 évet!
Rajtam akarta behajtani az ő hibáját.
Felszólítottam, viselkedjen, mert mindvégig rendes voltam, korrekten kommunikáltam vele ellentétben. Az áru hibátlan volt.
Mondtam neki, ahogy azt is, hogy vadonat új a 2 hegy hozzá, tesztelve is voltak.
Az ahogyan kinézett a képen látható hegy, baromi erős hatás kellett hogy érje.
Mintha megrágcsálta volna...
Elküldtem neki a feladás előtti képet, mert haverom kérdezte mit adok el.
Ott is tisztán látni a hibátlan hegyeket.
Onnantól ignoráltam.
Nekem tiszta a lelkem, korrekt voltam s tisztességes, saját hibáját ne rajtam hajtsa be.
Nálad pedig mérethiba. Nagy az illetőnek, akkor még jól áll.
Ugyanis nincsen olyan ruha, amit ne lehetne kisebbre alakítani. Az más kérdés, hogy nem ért hozzá és fizetnie kellene valakinek, amire nem akar költeni...
Jómagam ruhatervező és kivitelező szakon tanultam, s varrónő mamám motivált ebbe az irányba, amely mai napig egyik hobbim. Magamnak is készítek.
Voltak olyan megtetszett, rendelt ruhadarabok melyekből ldalanként 12 cm-t kellett beszűkítenem, volt amelynek egész vállát kellett bontanom stb.
De nem lehetetlen.
Egy szaki pedig megkéri az árát, főleg ha darabjaira kell bontani a ruhát.
Valószínű kell neki a "rongy" csak nem akar rá költeni.
Hát, akkor adja tovább, akire jó.
Le volt mérve, korrekten intézted, akkor nincs min rágódni.
Az más kérdés, ha valaki nem tudja, mit hogyan kell mérni. Lehet rosszúl vette le a méretet magáról. (magunknak nehéz is, tesóim is velem mérettetik le magukat)
Önmagában a viselkedése miatt is ignorálni valóak egyesek.
Írd meg tisztességgel, hogy normális voltál mindvégig stb és már csak a modora miatt se óhajtod visszavenni vagy bármi.
Dobj egy üdv-öt és szarozzon tovább.
Nekem bármi termékkel volt gondom bárhol, mindig emberként bántam a másikkal, akkor is, ha tudtam ő volt a ludas.
Eladóként és vevőként is tudom milyen, ha nem korrektek, bunkók az emberrel.
Pl szilikon rendelésem 1/3-a kifolyt szállítás alatt, mert nem megfelelően volt csomagolva és a szállításkor lepattant a tégely teteje...
A cégnek írtam, csatoltam képeket, videót (minden csomagbontást videózok az első kellemetlenség óta) felhívtak egy sima "bocsi" - val...
Semmi kártérítés vagy kedvezmény.
Mondtam a hölgynek, hogy nem bántásból, ám sima szavakkal hiába kérnek bocsánatot, ha nekem ez veszteség, minusz alapanyag és kess, mivel nem ingyen volt.
Hebeget, habogott, majd mondtam neki, tudom nem ő tehet róla, ám jelezze felettesének, főnökének. Ha pedig csomagolóanyag hiányban szenvednek adok nekik tippeket.
Este elküldtem e-mailben mely cégek dobálják ki az újszerű dobozokat, fóliákat.
(Én is ezen cégek egyikétől hoztam egy kisebb raktárnyi csomagolóanyagot.)
Azóta igényesen csomagoltan kapok mindent tőlük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!