Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Az egyik fast fashion üzlet...

Az egyik fast fashion üzlet webshopjából rendeltem 2 csomagot, 1-2 napig folyamatban státuszúak voltak, majd egyszer csak jöttek az e-mailek, hogy mind a kettőt törölték. Kihez lehet ilyenkor fordulni? Fogyasztóvédelem?

Figyelt kérdés

Az erről érkező e-mailben a törlés indokaként ilyen esetben felsorolt sablon szöveg egyik pontja sem illett rájuk, így a törlésnek elvileg nem volt jogalapja.

Már 3 e-mailt írtam nekik, egyikre sem reagáltak, így nem szeretném ennyiben hagyni a dolgot...



2021. márc. 29. 18:29
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
Mi volt az indok?
2021. márc. 29. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
100%

(Ez egy jogi jellegű kérdés, miért a Divat kategóriába írtad?)


Mi volt folyamatban? Visszaigazolták előtte a rendelést (nem a vételi ajánlat beérkezését az automata rendszer)? Mit ír az ÁSZF ilyen esetre? Nem valószínű, hogy egy olyan rendelést kötelesek lennének végigvinni, amit nem tudnak teljesíteni (pl. nincs már raktáron a termék, nem gyártják többet, beszámítható időn belül nem érkezik be), ilyenkor a rendelésed törlésre kerülhet bármilyen következmény nélkül. Ha előre fizettél akkor a pénzed visszautalják, ha pedig utánvétet jelöltél meg akkor tárgytalan, mert kézbesítésre nem került a rendelés, téged ebből kár nem tud érni.


Első körben az ÁSZF az irányadó, azt nézd meg.

2021. márc. 29. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:

Indokok:

-befejezetlen fizetés (ez eloreutalasnal,de az enyém utanvetes lett volna)

-Felhasználó törölte

-az Ügyfélszolgálat a Felhasználó kérésére törölte (erről egyébként pedig azt állítják,hogy nem is lehetseges,mert ok sem tudnak belenyúlni)

Ui.: a kerdest max az egyéb kategóriába tudtam volna írni, és akkor ehhez már több köze van...

2021. márc. 29. 19:22
 4/20 A kérdező kommentje:
2 csomag lett volna, mindegyikben 2 termék, összességében 4db. Az egyiket késő este rendeltem, a masikat hajnalban, szóval a keszlethiany nekem sántít, ha arra hivatkoznanak. Kosarba tudtam tenni, meg tudtam rendelni, semmi problema nem volt.
2021. márc. 29. 19:23
 5/20 A kérdező kommentje:
És az a bosszantó, hogy még csak válaszra sem meltatnak, pedig eddig maximálisan elégedett voltam a hozzaallasukkal minden szempontból
2021. márc. 29. 19:25
 6/20 anonim ***** válasza:

A webes adatbázis és a tényleges készlet eltérhet, az ilyen és hasonló hibákra (pl. 0 forintos ár, 9 helyett véletlenül 99%-os leárazás) általában van külön felelősségkizárás az ÁSZF-ben.

Pont ezért a megrendelésed csak egy vételi ajánlatnak számít, ami addig nem lesz hivatalos amíg az üzlet azt vissza nem igazolja. Ha neked ebben a szakaszban törölték a rendelésed, akkor az üzlet nem fogadta el a vételi ajánlatodat valamilyen okból, amit konkrétan nem részleteztek.

Vedd bele még azt is, hogy vírushelyzet van ami miatt kevesebb ember dolgozik, valamint megnövekedett az online rendelések mennyisége, azok feldolgozása akár napokat is igénybe vehet, ahogyan a levelekre való reagálás is.

2021. márc. 29. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
Az üzlet megerősítette mind a 2 rendelést, és egy adott termékből is csak annyit szoktak feltenni, amennyi a következő 24 órában rendelkezésre áll nekik. Tobbszor rendeltem már, szóval van hogy vmelyik terméket még mindig megjeleníti mintha megvásárolható lenne, de ha ramesz és kosarba tenned, akkor kiírja hogy már nem elérhető (éppen a félreértések elkerülése végett).
2021. márc. 29. 19:52
 8/20 A kérdező kommentje:
Múlt csütörtökön írtam az első emailt nekik, azóta minden nap egyet, kivéve a hétvégét. Így tartok 3-nál. Érzem hogy itt vmi más van a háttérben, mert visszairtak volna legalább egy olyan gyenge kifogást, hogy haaat sajnos keszlethiany, több ember is hajnali 2-kor akarta megrendelni ugyanazokat a termékeket... és igen, az is furcsa, hogy egyiket sem tudjak biztosítani a 4-bol,mert ha azt mondjak, hogy oké, 2-t nem, de a másik 2-t igen, az még hihetonek is tunne...
2021. márc. 29. 20:00
 9/20 anonim ***** válasza:
100%

Ennyivel nem lehet fogyasztóvédelemhez fordulni.

E-mailt pedig napi százat kaphatnak, azzal, hogy 3-at írtál csak azt érted el, hogy hisztis kisgyereknek gondolnak, aki nem bír várni előző válaszra.

Ha ennyire érdekel mizu, hívd fel őket, mert ez a lényege az egésznek. E-mail -> ráérős, majd válaszolnak ha eljutnak a leveledhez, majd válaszolnak ha kiderítették mi a probléma. Telefon -> egyből reagálnak, és kutatnak adott esetben.

2021. márc. 30. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
Amit viszont telefonon kozolnenek, annak nem maradna nyoma, a szo elszall...
2021. márc. 30. 16:34
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!