Elérhetetlen az üzlet?
5 héttel ezelőtt rendeltem egy raktáron lévő terméket utánvéttel (országon belülről). Mindmáig nem kaptam meg.
Próbáltam keresni telefonon őket, de elérhetetlenek, egy automata azt mondja be, hogy csak valamilyen SMS értesítést hagyhatok azon a számon, nem is értem, hogy mi ez, mindegy.
Írtam érdeklődő emailt 2-őt is 5 napos eltérésekkel. Semmi válasz.
2 napja írtam egy lemondó emailt, mert látom, hogy nem lesz belőle semmi. Erre sem válaszolnak, pedig úgy tudom be kell fogadniuk hivatalosan is a termék visszamondását.
Most ilyenkor mi van? Személyesen nem tudok odamenni, mert ország másik felében vannak, másrészt nincs offline boltjuk.
Ja és még valami, azóta nem tudok bejelentkezni sem a weboldalukon, tehát szerintem szó nélkül kitiltottak onnan.
Ezzel fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?
Más ismerősöm is rendelt onnan mostanában és ő megkapta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!