Mi a véleményetek Kárpáti Rebeka ruhamárkájáról?
Úgymint a ruhák formája, színvilág, anyagválaszték, ár stb.
Én nehezményezem, hogy nagyon sok tapadós feszülős ruha van, egy átlag magyar nő/lány nem rendelkezik modell testtel. De amúgy meg személy tetszik a letisztult desing, az árak már kevésbé.
Nekem ez az egész ruhamárkás, influencerkedés sztori büdös, ami Rebeka háza táját illeti, - és nem hittem volna, hogy a 16-17 éves korom kedvenc videósáról fogom ezt írni egyszer.
Nem fér a fejembe, hogy egy ennyire alázatos(nak) és szendé(nek) tűnő személyes tartalmakat gyártó, vlogoló egyetemista lányból hogy lett ilyen pénzéhes nő.
Igen, pénzéhes. Még ő maga rimánkodott fél évvel ezelőtt, hogy a korona miatt egy csomó influencer bevételtől, megkereséstől esett el. Mint tudjuk, évek óta abból él, hogy pénzért reklámoz mindenfélét az oldalán válogatás nélkül. Ha a “zero waste” életmód a divat, azonnal lecseréli a fogkeféjét bambuszra, - de pár képkockával később már a legújabb és legdrágább Oral-B modellel nyomja. Számomra hiteltelen ez a csaj.
Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy azért csinálja ezt, mert senkinek nem mer nemet mondani, és ezért mindent elvállal, vagy azért, mert ennyire kell neki a pénz.
Szánalmas, hogy az ilyen ingyenélő Instabarbik rinyálnak a válságuk miatt, pedig mint tudjuk, azért, hogy egy videójukban reklámozzák egy cég portékáját “együttműdödés” néven, pontosan annyi pénzt kapnak, mint már egy egész hónapban.
“16 éves korom óta ez volt az álmom” - blablabla... Ki hiszi ezt el? Ez most, válság idején tökéletes időzítés és könnyű bevételszerzési forrás neki.
“Fontos neki, hogy támogassa a magyar ipar fellendülését, és hogy az emberek hazai terméket vegyenek”, - igen, hogy ebből is megszedje magát, és X év múlva ő legyen a góré, aki majd kócsingol, osztja az észt arról, hogyan lett sikeres biznisze, - holott mindössze annyi történt, hogy mások szerencsétlenségéből nyerészkedett. Csak pénzből lehet sok pénzt csinálni, és ő ezt a pénzt igazságtalan módon, magamutogatással, átgondolatlan szponzorációkkal, hazudozással kereste meg.
Ami a ruháit illeti... - na, az pont az ilyen “comfy, basic” ‘celebmárkákért’ kár. Amiben SEMMI különleges nincs. Messziről bűzlik, hogy ez is csak egy bevételi forrás, így akarja magához irányítani a vásárlókat, holott a produktumai se nem kreatívak, se nem különlegesek.
Ezeket bárhol megkapja az ember, mindenkinek egyedi döntése, hogy az erre szánt pénze kinek a kezében végzi.
Arra is annyira veri, hogy “mindent ő rajzolt le, minden a saját tervei alapján készült”. Egy harmadik osztályos is simán lerajzol egy hosszú ujjú felsőt és hasonló basic darabokat fehér, fekete, púderrózsaszín és bézs színben. Ez a színválaszték egyébként is a klisés, rózsaszín filteres Instás sztenderd szűk skálája. Semmi különleges nincs benne. Ezzel a “nagy tervezési” folyamattal én fél óra alatt elkészülnék, ha azt érteném “tervezés” címszó alatt, mint Rebeka.
Közben pedig vannak olyan nagybetűs MŰVÉSZEK, akik tényleg egyedi, művészi ruhadarabokat terveznek saját kezűleg, mindent kézzel varrnak, TÉNYLEG igényes dolgokkal rukkolnának elő, ha megtehetnék, hogy webshopot és saját márkát üzemeltetnének, csak melléjük nem áll ekkora gárda, nincs tőkéjük. Én a tehetséges embereket sokkal szívesebben támogatnám. Ők sokkal nagyobb hírnevet érdemelnének, mint a semmittevő sznobocskák, akik óriási dobra verik a semmittevésüket.
Az árai ahhoz képest aránytalanok. Egy semmi extra miniruhája kerül kb. 13 ezer Ft-ba, a felsői pedig 9 ezernél kezdődnek. Egy gagyi, klisés szabásvonalú, még a képeken is műszálasnak mutatkozó felső.
Én biztos, hogy nem fogok adózni neki.
Nagyon csunyak a modellek arcra es alalkra meg formatlanok. A testrefeszulo ruha egy nagymellu ,nagy feneku karcau non nez ki jol,nem ezeken a deszkakon.
Nekem a sztreccs darabok tetszenek. De olyat talalok a kinaiban is tizedannyiert.
Szégyen, hogy manapság boldog-boldogtalan, minden második influencer/celeb “saját ruhamárkával” áll elő (külföldön még divat a saját sminkmárka, ékszermárka, arcápolási cuccok), és ez annyira szánalmas.
Már megszedték magukat valamiből, de kell még valami, amivel maguk felé forgathatnak még egy ‘kis’ money-t.
Úgy adják elő, mintha annyi munkájuk lett volna benne, és ők sz@rták volna a spanyolviaszt.
Szomorú, hogy nem a hozzáértő emberek, pl. alkotóművészeknek, kreatív kézműves munkát végzők, tervezők, profi sminkesek, kozmetikusok alapítanak ilyen márkákat.
Rebeka cuccaiban pedig nincs semmi kreativitás, semmi egyediség, nemhogy szakértelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!