Szerintetek ez jó ötlet?
Szóval a helyzet az, hogy 3 hónapja vettem online, külföldről (Asos-ról) egy kabátot M-es méretben, mert az xs és s méretű elfogyott (még így is nagyon tetszett). Viszont most elérhető xs méretben. Azt találtam ki, hogy megrendelném az XS-t is, és az M méretűt, amit 3 hónapja vettem (azóta egy délelőtt volt rajtam összesen) visszaküldeném, azt kamuzva, hogy rossz méretet küldtek (XS helyett M jött). Persze az M-es címke már hiányzik, esetleg az Xs címkét mellé tehetném, ha megjött, arra utalva, hogy a címkén XS volt, de a termék M-es. Szerintetek milyen valószínű, hogy nem fogadják el és visszaküldik hozzám és itt leszek kettő drága dzsekivel???
.
Elnézést a kérdés összetettségéért :)
Ellenkező esetben mit reagálnál rá, ha átvernének, pedig jól látod, hogy egy illető pár hónapja bizony rendelt a nagyobb méretből?
Semmilyen formában nem támogatom a csalást. Inkább próbáld meg eladni itthon online, mondjuk gardróbcserén, vagy facebookon.
Először is: Ezek nem hülyék. Szerinted nem tudják visszanézni, hogy ki mit, mikor rendelt tőlük? Pláne egy reklamáció esetén, nyugodj meg, hogy rád fognak szűrni, és ki fogják vizsgálni... Elég hülyén nézne ki, hogy bekamuzod hogy "óóó hát én M-es kaptam XS helyett", közben ott ficeg rendszerben, hogy 3 hónapja bizony rendelét egy M-eset is, amit sikeresen meg is kaptál.
Másodszor: Ezért ne rendelj KÉT számmal nagyobb ruhát. Még egy számmal nagyobbat se... De kettővel? Csak azért mert tetszik? Bődületes hülyeség. Hiába néz ki jól, ha 2 számmal nagyobb. Akasztón jól néz ki igen. Rajtad nem.
Amit én tennék: Írnék a customer-care-nek egy szívhez szóló levelet, hogy annó (DÁTUM, rendelésszám) kénytelen voltál M-est venni, most van XS-es. Szánod, bánod, van-e esetleg mód arra, hogy kicseréljék. Extra szállítást természetesen állod. Írd bele, hogy nem hordtad, a condition az 100%, stb... Elnézést a kellemetlenségért, reméled meg lehet oldani. Aztán maximum azt mondják hogy nem.
De normális levél legyen. Nem tudom hány éves vagy, írtál-e már ilyet, pláne angolul... De ne olyan legyen, hogy léccike cseréljétek, köszkee. Normálisan megfogalmazott, szleng és rövidítések nélküli e-mail legyen. Végére írd oda a neved, megköszönöd előre is a kedves válaszukat.
Mennyibe került amúgy a kabát, ha nem vagyok indiszkrét? Azt mondom, ha 100 ezres Armani kabátról beszélgetünk most, akkor jogos, hogy nem akarod mégegyszer megvenni. De ha egy 8000 forintos NoName tavaszi dzseki, akkor talán megvehető mégegyszer, ha azt mondják, hogy nem :). Aztán add el az M-est.
Viszlát
Nagyon rossz ötlet. Előttem már leírták, miért. Amit a második írt, azt próbáld meg, ha pedig nem veszik vissza a kabátot, akkor add el. Akár vaterán, jófogáson, megfelelő facebook csoportban, garázsvásáron, bárhol.
Illetve másik megoldás: hízzál bele az M-esbe! :)
"Persze az M-es címke már hiányzik"
Erre kérdeztem rá.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!