Ha rendeltem egy terméket, de nem olyan, mint amilyennek írják, mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Az egyik "katalógusos drogériából" rendeltem egy táskát. Még a kinézete nagyjából egyezik a képen lévővel, de mondjuk az se teljesen, de a leírásban ott van, hogy két belső zsebe van, az egyik abból mobiltartó, de igazából sehol semmi zseb, akkor vissza kell küldeni? Vagy az árát visszakapom? Egyáltalán ilyenkor lehet panaszt tenni? A tanácsadónőm ugye nem tehet róla. De ha hamis információk vannak a katalógusban.. Azért lett volna fontos a belső tároló, mert laptop táskának használnám, és nem szeretném összekarcolni a cuccaimmal a laptopomat, de nem fér el minden az első kisebb zsebbe. Valakinek ötlete, tapasztalata hasonló helyzetben?2015. ápr. 22. 05:45
2/3 anonim válasza:
Visszaküldés,benyeled,ide irkálsz,főzöl pörköltet...
Naná,hogy küld vissza!
3/3 anonim válasza:
Küldd vissza, neten rendelt termékeket 2 hétig visszaadhatod ok nélkül is. Vissza kell hogy fizessék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!