Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Ha rendeltem egy terméket, de...

Ha rendeltem egy terméket, de nem olyan, mint amilyennek írják, mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Az egyik "katalógusos drogériából" rendeltem egy táskát. Még a kinézete nagyjából egyezik a képen lévővel, de mondjuk az se teljesen, de a leírásban ott van, hogy két belső zsebe van, az egyik abból mobiltartó, de igazából sehol semmi zseb, akkor vissza kell küldeni? Vagy az árát visszakapom? Egyáltalán ilyenkor lehet panaszt tenni? A tanácsadónőm ugye nem tehet róla. De ha hamis információk vannak a katalógusban.. Azért lett volna fontos a belső tároló, mert laptop táskának használnám, és nem szeretném összekarcolni a cuccaimmal a laptopomat, de nem fér el minden az első kisebb zsebbe. Valakinek ötlete, tapasztalata hasonló helyzetben?
2015. ápr. 22. 05:45
 1/3 anonim ***** válasza:
Küldesd vissza nyugodtan.
2015. ápr. 22. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Visszaküldés,benyeled,ide irkálsz,főzöl pörköltet...


Naná,hogy küld vissza!

2015. ápr. 22. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Küldd vissza, neten rendelt termékeket 2 hétig visszaadhatod ok nélkül is. Vissza kell hogy fizessék.
2015. ápr. 22. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!