Üdv. Van itt olyan aki rendelt már a luxoryshop.com-ról?
Minthogy ennek a webáruháznak is a tulajdonosa az Avier Enterprises Kft., miképpen az elsüllyesztett
xPlaza.hu-nak, majd az előbbinek az utódja a BlackDay.hu, így beírom ide is, és ezenkívül mindenhova a
neten, ahol az Avier Enterprises Kft. nevét megtalálom. A volt xPlaza.hu-nál vásároltam egy terméket, ami
meghibásodott 1 hónapon belül. Garanciális ügyintézésre visszaküldtem a terméket, amit három (3) hónap alatt
sikerült bevizsgálni többszöri e-mail érdeklődést követően. Ezután egy rövid e-mailban közölték, hogy a
termék árát levásárolhatom a webáruházukban (77000,-Ft.). Mivel az eltelt 3 hónap alatt pótoltam az
alkatrészt máshonnan, kértem, hogy az összeget utalják vissza. A következő két (2) hónapban vártam az
összeget, de nem érkezett meg. Érdeklődésemre, postán kaptam egy levelet az Avier Enterprises Kft.-től, hogy
a cég pénzügyi gondokkal küzd, de december 20.-áig visszautalják az összeget. Ekkor még csak október közepe
volt. A pénzt azóta sem kaptam meg. A leveleimre nem válaszolnak. A leendő vásárlóknak a szíves figyelmébe
ajánlom a történteket! Az Avier Enterprises Kft-nek pedig üzenem,hogy továbbra is várom a termék árát, amit
megígértek! Ezenfelül pedig a két postaköltséget is, mivel a törvény szerint az is visszajárna, de erről is
"megfeledkeztek"!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!