Miért kell ilyen stílusban kommunikálni Vinteden egyeseknek?
Már ha egyáltalán kommunikálnak… Mostanában több negatív reakciót is kaptam a semmire.
Amikor én eladok valamit, szinte azonnal írok a vevőnek kedvesen, hogy köszönöm a vásárlást és hogy várhatóan mikor tudom feladni. Ezt a legtöbben meg is köszönik.
Amikor vásárolok valamit és átveszem a csomagot, akkor ahogy beülök a kocsiba már bontok is ki, és ha rendben van azonnal leokézom, illetve szöveges véleményt is írok az eladóról.
Úgy látom ezek visszafelé nem mennek.
Megvettem egy felsőt és bár az eladó lekérte a szállítási címkét, még másnap sem adta fel, de nem is írt. Harmadik napon sem, így akkor estefelé írtam neki de kedvesen aranyosan, hogy kb. mikor szándékozik feladni? Erre már visszaírt, hogy másnap tervezte. Értem, hogy egy hét van rá de miért nem lehet ezt megírni, hogy kb csak a 5.-6. napon adja fel?
A másik meg ami rosszul esett, hogy ugye sokan ha átveszik a csomagot amit vettek tőlem, sokára nyomják meg a rendben van gombot. Könyörgöm, miért? Elfelejtik…? A sokadik esetnél jártam így ezért amikor tegnap a vevő átvette a csomagomat, írtam neki de tényleg kedvesen aranyosan, hogy kérlek ha minden rendben van nyomj rá a gombra.
40 perc múlva még mindig semmi, ezért írtam neki még egyszer. Nem sokkal később írt de olyan stílusban… hogy engedjem már meg hogy először hazabiciklizzen a hidegben több km-t és megvacsorázzon…
Olyan rosszul esett ez de amúgy is olyan hiányosnak érzem sokszor a kommunikációt? Miért nem lehet leírni, hogy x napon adja fel a csomagot és akkor úgy tudok készülni…
Nektek mi a véleményetek erről?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az eladónak öt napja van a feladásra, és nem köteles előre jelezni, hogy csak az ötödik napon adja fel. Amikor megveszed, tudod, hogy a szállítás több mint egy hétig is eltarthat, szóval így készülj. Webshopnál is amikor írják, hogy 2-3 nap a szállítás, nem kezdesz el 1 nap után irogatni nekik, hogy "hol van a csomag"..
És igen, van, aki nem azonnal ellenőrzi, hogy minden rendben van, de nehogy már ebből is problémát csinálj, és amint valaki átveszi a csomagot, rögtön írogass neki, hogy nyomja meg a gombot.
Ebben az esetben te vagy a probléma.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
„Amikor én eladok valamit, szinte azonnal írok a vevőnek kedvesen, hogy köszönöm a vásárlást és hogy várhatóan mikor tudom feladni.”
Ez tök jó fej dolog, találkoztam már én is ilyennel, de nem elvárható, hogy minden eladó így cselekedjen. Azt illetően egyetértek veled, ha sejti/tudja az eladó, hogy jó pár napig nem tudja feladni, akkor jelezhetné, de ha nem, én akkor se orrolok meg. A lényeg, hogy teljesítse a megrendelést.
A másik leírt esetnél viszont egyértelműen túltoltad, kb. már zaklattad szegényt. Nos, nem mindenki bontja ki rögtön, vagy ha igen, akkor is kézenfekvőbb otthon csekkolni, tényleg oké-e minden. Én vásárlóként nem az utolsó pillanatban veszem át, és mindig értékelek, írok is véleményt röviddel azután, hogy hazaértem, de van olyan, hogy még vásárolok, intézek ezt-azt egy csomagátvétel után, nem örülnék, ha bármilyen kedvesen is, de nyomulna az eladó, hogy miért nem okézom le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!