Edelopticsnál szemüvegek?
Figyelt kérdés
Egyszer vettem az edel-optics.hu oldalon szemcsit. Utanvételes volt stb. Megkaptam. Most újat szeretnék venni, de úgy tűnik h nem lehet utánvételezni.
Utalni szerettem volna, de nagyon úgy tűnik h amit megadtak az a számla rossz.
Nem engedi a bankom küldeni stb.
Írtam nekik h had legyen utanvétel mert rossz a bankszámla szám amit küldtek stb.
Szerintetek???
Ti rendeltetek mostanában?
Valamit én csinálok rosszúl?
Ezt adták meg:
**Kérünk, utald át a rendelés ellenértékét az alábbi bankszámlára:**
Számlabirtokos: Edeloptics GmbH
Bank: Hamburger Sparkasse
IBAN: DE55200505501002225934
BIC: HASPDEHHXXX
Megjegyzés: 101799218 / E-HU22-3652023
Összeg: 48 571 Ft
2022. okt. 4. 16:54
1/2 anonim válasza:
Érdeklödj telefonon, mert ha náluk van a hiba, arról úgyis tudni fognak a többi vásárló révén.
2/2 A kérdező kommentje:
nálam volt a hiba. csak mobil alkalmazáson lehet a raiffaisennél külföldi bankszámlára utalni. az alkalmazást frissíteni kellett. nem működött jól, újra indítottam a telóm és már jó lett. ma kaptam meg a szemüveget.
2022. okt. 10. 20:53
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!