Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Kezdő vagyok. Menne a php?

Kezdő vagyok. Menne a php?

Figyelt kérdés
2010. máj. 2. 08:28
1 2
 11/13 anonim válasza:
énis most tanulom,ez az oldal sokat segített benne:www.oktatovideok.hu minden alapszinten magyarázva van videok segitségével
2010. máj. 8. 08:23
 12/13 anonim ***** válasza:

Tenyleg nem nagyon lehet ebbol megallapitani, de szerintem siman menne. En 11 evesen kezdtem, es akkor is ment valamennyire, pedig az elso nyelvem volt. Na jo, 6 evesen Basicben csinaltam faszsagokat, de az nem kodolas volt, hanem meglevo alapszintu programkodok atirasa, ha jol emlekszem.

19/F

2010. máj. 9. 11:29
 13/13 anonim válasza:
Én 2009.Decemberbe kezdtem a HTML-t,és 3 hónapja (március közepén,vége fele...) úgymond "tanultam" PHP-t.Bevallom,azt hittem nehezebb xD . Most okhost.eu a tárhelyem,ami jó,mert van rajta HTML is.Szóval a weboldalam,amit ugye még szinte el se kezdtem (csak 3letöltött theme van rajta,néhány script ..ilyenek.Ja meg öt cikk xD ),azon úgy van,hogy itt egy kis HTML,ott egy kis PHP ... xD.Jegyzettömbbe nézegettem fájlokat stb.,online videokat,és php4 24 óra alatt-ot is letöltöttem.(Hát,ez számomra nem sokat segített,elég "érthetetlen"..meg nem a saját gépemre szeretném feltenni a php fusiont ugyebár... mindegy).Nah,szóval azt mondom,nézőpont kérdése :D Ha úgy állsz hozzá,hogy jajj,ez nem jó,ez nem megy,és majd szét robbansz az idegességtől,akkor nem megy.De ha ennek az ellenkezője van,vagyis türelmes,és kitartó vagy,akkor simán mehet :D
2010. jún. 21. 12:26
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.