Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Webfejlesztés tanácsok?

Webfejlesztés tanácsok?

Figyelt kérdés

Sziasztok! A fejembe vettem, hogy nyáron teszek egy lépést, hogy megtanuljam a webfejlesztés alapjait, de kissé tanácstalan vagyok.

Mérnökinformatikus első éves hallgató vagyok, még semmi ilyesmit nem tanultunk, de engem nagyon érdekelnek az ilyen dolgok.

Már 12-13 évesen is honlapokat csinálgattam, persze ilyen kis egyszerűekkel, ahol max belenyúlkáltam a html, css, php kódokba, semmi extra... nagyon kicsi alapom van ezekből, de legalább van valami :)

Szóval gonoltam elmélyítem a tudásom a htmlben, cssben, PHPban, JavaScriptben és MYSQL-ben, első lépésként.

Ehhez kapcsólódón várnék tanácsokat, tényleg bármilyet. Ha esetleg tudtok jó könyveket, vagy oldalakat, amik érthetően magyaráznak (angol és német is jöhet), vagy bármi jótanácsot, esetleg programot, hogy mit tanuljak meg kezelni, szívesen fogadnám, alig várom, hogy vége legyen a vizsgáimnak és már most neki kezdhessek :)

Én is több honlapot néztem már ilyen témákban, mielőtt valaki írná, hogy google, de kíváncsi lennék, Ti honnan tanultátok, van-e kedvenc oldalatok, könyvetek, stb... :)

Előre is köszönöm a válaszokat!

2016. jan. 5. 20:12
 1/4 anonim ***** válasza:

Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás és Google. Ennyi az egész. Én csak az alapokat néztem könyvből, utána meg különböző dolgokat csinálgattam és mindig kigugliztam az aktuális részprobléma megoldását, szerintem ez a legélvezetesebb módja a tanulásnak.

G.

2016. jan. 5. 20:27
 2/4 anonim ***** válasza:

Ezeken menj végig, amik relevánsak csak:

[link]

html, css, javascript, php...

2016. jan. 5. 20:32
 3/4 anonim ***** válasza:

Elég rég kezdtem tanulni a webes dolgokat.

Nekem a php.net segített a fejlődésbe.

Alapokat, pedig kész rendszerekből sajátítottam el,

mert amit tanítottak az kutya gumi volt akkoriba.

Jelenleg rengeteg sok jó leírás található a különböző felépítési modellekből,