Másnak is elege van már a jófogás gyatra oldalából?
Már harmadszor próbálok feladni egy hirdetést, mert hol működik az oldal rendesen hol nem, most éppen a képek feltöltésével küszködik.
Fel akartam tölteni vagy 5 kis méretű (4-500kb) képet, tölti percekig utána kiírja hogy képfeltöltési hiba, aztán egyszer sikerült végre képet feltölteni, nem katalógusképeket, erre kb. egy óra múlva szólnak hogy így nem jeleníthető meg a hirdetés, mert a kép nem jó. Most töltöttem fel harmadszorra, kíváncsi leszek hogy pár óra elég lesz vagy fél nap múlva kerül fel az oldalra, vagy megint belekötnek?... Másnak nincs ebből elege már? Hova lehetne fordulni hogy kicsit összekapják magukat és valami értelmes oldallal álljanak elő, és ne órákat kelljen várni egy hirdetésre hogy megjelenjen?
Ja és még annyit hozzátennék hogy mindezt 10 megás net mellett produkálja...
Ha problémád van az adott hirdetési oldallal, akkor nem itt kéne nyafogni (attól ugyanis nem oldódik meg a probléma), hanem kulturáltan és pontosan jelezni a problémádat az oldal üzemeltetői felé:
Ja és még annyi, hogy az már régen rossz ha egy oldalra panasz van, és nem csak az enyém...
Eleve rossz konstrukció, ha már megvette az olx-et akkor miért nem hagyta meg azt az oldalt is, max rányomta volna a jófogás plecsnit az oldalra és kész... nem?
Több elégedett ügyfél, tag lenne.
Elég sok mindent adok veszek el ott, de még nem találkoztam semmi hibával.
Egyébként én is elgondolkozom ilyenkor, hogy most hogy kiírtad ezt a kérdést jobb lett ? Vagy változott valami ? Netán valaki leírja hogy neki is adódnak problémái. Igen ? És ?
Kedves kérdező,
azáltal hogy itt nyafogsz, nem fog semmi sem változni. Te csak kidühöngnöd magad, a többi hozzászóló vagy megerősíti vagy cáfolja a hibajelenségedet és ezzel kész is.
Ha pontosan (operációs rendszer, böngésző, böngészőbővítmények, képek mérete és típusa, a feltöltésre használt hálózat paraméterei, víruskereső, stb...) leírod a fejlesztőknek a tapasztalataidat, akkor ha nem túl egyedi problémáról van szó, akkor van esély, hogyerre az x+1. esetre is tudják optimalizálni az oldalt vagy meg tudják határozni hogy mi okozhatja a problémát (például böngészőbővítmény).
"Utolsó, csak nem a programozók, vagy egy tag vagy?"
Nem vagyok a Schibsted Classified Media alkalmazottja, és nem volt problémám a jofogas.hu oldallal se (pedig használom). Egyszerűen zavar a felesleges destruktív hozzáállás.
"akkor miért nem hagyta meg azt az oldalt is, max rányomta volna a jófogás plecsnit az oldalra és kész... nem? "
Azért mert az OLX-et egy másik multinacionális vállalat - a dél-afrikai Naspers - üzemelteti, más brand, más struktúra, más arculat. A Naspers-nek úgy látszik nem hozott elég bevételt itt az OLX, ezért elfogadta a Schibsted Classified Media felvásárlási ajánlatát.
"Ja és még annyi, hogy az már régen rossz ha egy oldalra panasz van, és nem csak az enyém... "
Akkor tessék közösen, konstruktívan hozzáállni a dologhoz és fejlesztési javaslatokat adni, nem pedig ócsárolni, mert a nélkül nincs előrehaladás.
Vagy ha jobban tudod - mint az Arany László meséje ( [link] ) is mondja - csinálj/keress jobb oldalt.
Ők is ugyanolyan emberek mint te. Te sem vagy hibátlan, ők sem azok. És vannak olyan hibák, amik nem jönnek elő fejlesztéskor, csak speciális esetben.
De ha nem szólsz nekik, nem is fogják kijavítani. Ezt kéne felfogni. Ide hiába teszed fel a kérdést, hogy "miért nem működik x dolog".
Ha minden problémádhoz úgy állsz hozzá, hogy "á, nem szólok, nem érdemes", akkor SOSEM lesznek megoldva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!