Böngészős rpg, tippek?
Egy böngészős rpg-t szeretnék csinálni, mint pl a Gladiatus, vagy Shakes & Fidget.
Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy van-e valami olyan dolog, amire nem gondolnék, oda kéne figyelnem fejlesztés közben.
Egyébként pedig, hogy mennyire nehéz/sok idő egy már hasonlító játékot készíteni? (grafikát nem számítva)
Minden tippet, linket, segédanyagot köszönök :-)
Ja és aki nem ismeri ezeket:
Nincs animáció, csak rányomok, hogy csináld ezt, lemegy az idő, és szövegesen kiírja mi történt(nyert-e, mennyi mit kapott). Ehhez hasonlót szeretnék, tehát ilyen "text-based browser rpg"-t.
Most lehet hülyeséget kérdezek, főleg hogy fáradt vagyok :D, de ha javascripttel csinálom pl. az időcsíkot, tehát hogy nem tudsz semmit csinálni míg le nem telik az adott idő, azt könnyen ki lehet játszani?
Vagy gondolom db-be mindig mentek mindent, szóval le lesz mentve, mikor, hány perces pályát indított, és ehhez kell kötnöm a továbbiakat.
Jól gondolom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!