Miért nem működik a webáruházamban az üzenetküldés?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Csináltam egy webáruházat és sajnos ha kipróbálom a rendelést, sem én, se a vevő nem kap értesítést, pedig úgy látom, hogy minden jól be van állítva. A vezérlőpultban jelzi a rendelést a rendszer. WordPresst használtam, erre telepítettem a Woocommercet. Köszönöm, ha segít valaki!jan. 1. 10:08
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!