Bemutatkozás egy webáruháznál - egoista szöveg beleírni minden eredményt, végzettséget?
Szerintem ha leírja egy lovas egy lovas áruházban hogy milyen díjakat nyert mondjuk lovaglásban, az pl. igenis releváns lehet, mivel azt sejteti a vásárlóval, hogy jó minőségű cuccokat árul, nem pedig kínai szarokat, pl. ha hagoztatja hogy ő is ezeket ajánlja, vagy ő is ezt használta.
És ahogy korábban is írták, érdemes beírni a facebook csoportot, mivel azt sugalja, hogy az embereknek lesz hova fordulnia probléma esetén, és nem egy átverős oldal, az két oldal pedig reklámozni is tudja egymást.
#12: Ühüm, így már más a helyzet.
Javaslom, hogy nézz meg pár kézműves oldalt, ők miket írtak magukról, pl.:
[link] (itt a "csapatunk" szekció érdekesebb)
Nagyjából így néz ki egy jó bemutatkozó oldal. PallYotz szerintem az optimálisnál hosszabb; a Roastopus viszont túl rövid, én összevontam volna a "csapatunk" szekcióval a "rólunk"-at. Kapusczinerre nem tudok negatívat mondani, ők pl. tettek ki eredményeket is magukról, amiket te is szeretnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!