Bemutatkozás egy webáruháznál - egoista szöveg beleírni minden eredményt, végzettséget?
Nem egoizmus, hanem butaság.
Egy webáruháznál nem az fogja érdekelni az ügyfeleket, hogy hány lájk van a FB-oldaladon, hanem hogy az az áruház mit tud nyújtani. Elég annyit beleírnod, hogy Kovács Béla vállalkozó, okleveles lovász.
Akkor hallgass arra a köteg marketinges irományra, és írd oda még a péniszméretedet és az orgazmusod hosszát másodpercben, mert ettől aztán tutira mindenki bizalommal fog hozzád fordulni. ... pedig ez aztán maximálisan személyes és bensőséges információ. ;)
A marketinggel három nagy baj van. Egyrészt: nem egy egyértelmű tudomány. Ez nem matematika, ahol egzaktul le lehet vezetni, hogy mi a másodfokú egyenlet megoldóképlete. A marketing sokkal inkább egy tapasztalatgyűjtemény, ami korántsem biztos, hogy minden környezetben ugyanúgy fog működni.
Másrészt: könyvet bárki kiadhat, és az ember azt ír, ami akar.
Harmadrészt: gyakoriak a megfoghatatlan, általános "bölcselkedések". Mint pl. ez, amit felhoztál példának. Ez bizonyos körülmények között nagyon is igaz. De ha a körülmények, vagy az adatok mennyisége/minősége változik, akkor már pont az ellenkezője sülhet ki.
Tudod, hol szoktak ilyen stílusú bemutatkozást közzétenni? Átverős kamuoldalakon. Pont azért, mert az alacsony intelligenciájú rétegek el lesznek ragadtatva attól, ha az ember fényezi magát, és még Facebook-oldallal is menőzik. De a tudatosabb, értelmesebb rétegekben ez komoly visszatetszést kelthet. (Már aki egyáltalán megnézi azt a menüpontot. Mert 95% pusztán a termékeket fogja megnézni, és hidegen hagyja, hogy ki üzemelteti. Szóval igazából egy 5%-os rétegen megy a vita...)
Ráadásul a Facebook-oldallal való kérkedés komolytanságot sugall.
azt mindenképpen írd bele, hogy fogalmad sincs mit jelen az egosita - nem azt jelenti amire te használod.
én azt javaslom, hogy a legjobb megoldás ha ennyire fogalmad sincs a dologról akkor az alábbi szöveget tedd a Rólunk oldalra:
"Feltöltés alatt..."
Ezzel el lehet lenni pár évig. :D
3-as 6-os teljesen egyetértek én is.
Én sohasem olvasom el webáruháznál a rólunk részt, és rám valahogy nem hat a marketing tudom mit szeretnék venni, a termékleírást elolvasom és ha megfelel megveszem, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
A marketing ne annyiból merüljön ki, hogy milyen szöveget fogalmazol meg a 'Rólunk' részhez.
- nézd át a SEO-t
- használj olyan színeket amik pszichotikusan hatnak (lila, barna, narancs stb), és ezket szépen rendezd el
- tegeződünk magázódunk? Nagy betű, kevés szöveg?
Én nem tanultam marketinget, de sok ember ezzel foglalkozik körülöttem, és félig-meddig én is ebben dolgozom, de ez nem túl bonyolult dolog.
Ami a szemnek megnyerő, szép és szerinted király, az jó. Nem kell túlgondolni. Érezni fogod.
Bocsánat, de ez egy egyéni vállalkozásnak a webshopja, ahol saját termékeket árulsz majd vagy csak úgy általánosságban lovas felszereléseket? Mert utóbbi esetben nem értem miért kéne beleírni a webshop bemutatkozásába, hogy ki vagy, milyen díjakat nyertél. A Tesco sem írja le magáról, hogy a tulajdonosa golfban világbajnoki érmet nyert, mert irreleváns információ.
Ha tiéd az említett Fb csoport, akkor igen, célszerű összekötni a kettőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!