Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Bemutatkozás egy webáruháznál...

Bemutatkozás egy webáruháznál - egoista szöveg beleírni minden eredményt, végzettséget?

Figyelt kérdés
Készül egy webshopom, most a rólunk részt írom épp, de elég nehéz. Nem tudom, mi számít túlzott nyomulásnak és egoizmusnak. Ha van a weboldal témájához kapcsolódóan mondjuk 15 "jópontom" azaz erre irányuló végzettségem, díjam, elért eredményem, mindet írjam bele? Ha tegyük fel, a weboldal mondjuk lovakkal foglalkozik és enyém az ország legnagyobb lovakkal foglalkozó facebook csoportja, érdemes ezt is beleírni, avgy ez túlzás?

2020. máj. 22. 13:21
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
73%

Nem egoizmus, hanem butaság.

Egy webáruháznál nem az fogja érdekelni az ügyfeleket, hogy hány lájk van a FB-oldaladon, hanem hogy az az áruház mit tud nyújtani. Elég annyit beleírnod, hogy Kovács Béla vállalkozó, okleveles lovász.

2020. máj. 22. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Elolvastam egy köteg marketinges irományt, mindenhol azt hangoztatják, hogy az általad említett példa a lehető legrosszabb választás. Azt írja minden és mindenki, hogy minél több, jobb, személyesebb a bemutatkozás, annál nagyobb bizalommal fordulnak hozzád az emberek, annál több emebrt lehet elérni. Szóval szeretnék egy korrekt bemutatkozást, de nem akarom túlzásba sem vinni.
2020. máj. 22. 15:45
 3/17 anonim ***** válasza:
100%

Akkor hallgass arra a köteg marketinges irományra, és írd oda még a péniszméretedet és az orgazmusod hosszát másodpercben, mert ettől aztán tutira mindenki bizalommal fog hozzád fordulni. ... pedig ez aztán maximálisan személyes és bensőséges információ. ;)

A marketinggel három nagy baj van. Egyrészt: nem egy egyértelmű tudomány. Ez nem matematika, ahol egzaktul le lehet vezetni, hogy mi a másodfokú egyenlet megoldóképlete. A marketing sokkal inkább egy tapasztalatgyűjtemény, ami korántsem biztos, hogy minden környezetben ugyanúgy fog működni.

Másrészt: könyvet bárki kiadhat, és az ember azt ír, ami akar.

Harmadrészt: gyakoriak a megfoghatatlan, általános "bölcselkedések". Mint pl. ez, amit felhoztál példának. Ez bizonyos körülmények között nagyon is igaz. De ha a körülmények, vagy az adatok mennyisége/minősége változik, akkor már pont az ellenkezője sülhet ki.

Tudod, hol szoktak ilyen stílusú bemutatkozást közzétenni? Átverős kamuoldalakon. Pont azért, mert az alacsony intelligenciájú rétegek el lesznek ragadtatva attól, ha az ember fényezi magát, és még Facebook-oldallal is menőzik. De a tudatosabb, értelmesebb rétegekben ez komoly visszatetszést kelthet. (Már aki egyáltalán megnézi azt a menüpontot. Mert 95% pusztán a termékeket fogja megnézni, és hidegen hagyja, hogy ki üzemelteti. Szóval igazából egy 5%-os rétegen megy a vita...)

Ráadásul a Facebook-oldallal való kérkedés komolytanságot sugall.

2020. máj. 22. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
65%

azt mindenképpen írd bele, hogy fogalmad sincs mit jelen az egosita - nem azt jelenti amire te használod.


én azt javaslom, hogy a legjobb megoldás ha ennyire fogalmad sincs a dologról akkor az alábbi szöveget tedd a Rólunk oldalra:

"Feltöltés alatt..."

Ezzel el lehet lenni pár évig. :D

2020. máj. 22. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Azért a marketingnek is van bőven alapja, nem véletlenül működnek oylan jól azok a cégek, akik angy összegeket kötlenek egy jó marketingesre. Nyilván ha valakinek van egy olyan dolga, ami egyedülálló és valóban a legjobb, minden marketing nélkül is vinni fogják, de a legtöbb esetben nem ez a helyzet. A legtöbb cég tök általános dolgokat kínál, és attól függően válik igazán sikeressé, hogy hogyan bánik ezekkel az apróságokkal, mint például a bemutatkozás, a rejtett reklámok, rejtett üzenetek, a színek és az oldalon megjelenő infók elhelyezkedése, amik az ember tudatalattijába férkőznek. Én nem vagyok marketinges, de sokáig pszichológiát tanultam, és igenis az ilyen "baromságok", mint a megfelelő bemutatkozás, rendkívül fontosak. Mellesleg be kell látnunk, a legtöbb ember manapság egy idióta. A legtöbb cég emg az idiótákból él.
2020. máj. 22. 18:05
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
Ezek a marketinges sz.rok lehet hogy nyugaton működnek, de itt senki nem dobja el a haját attól hogy másfél éve működik a vállalkozásod meg van egy érettségid. Eleve komoly oldal nem ír bemutatkozást mert egyszerűen nincs rá szükség. Senkit nem a rizsa érdekel, hanem hogy mit adsz, meg hogy mennyiért, plusz többnyire pozitív értékelésed legyen olcsóbbat.hu-n és társain.
2020. máj. 22. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

3-as 6-os teljesen egyetértek én is.

Én sohasem olvasom el webáruháznál a rólunk részt, és rám valahogy nem hat a marketing tudom mit szeretnék venni, a termékleírást elolvasom és ha megfelel megveszem, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

2020. máj. 22. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%

A marketing ne annyiból merüljön ki, hogy milyen szöveget fogalmazol meg a 'Rólunk' részhez.


- nézd át a SEO-t

- használj olyan színeket amik pszichotikusan hatnak (lila, barna, narancs stb), és ezket szépen rendezd el

- tegeződünk magázódunk? Nagy betű, kevés szöveg?


Én nem tanultam marketinget, de sok ember ezzel foglalkozik körülöttem, és félig-meddig én is ebben dolgozom, de ez nem túl bonyolult dolog.


Ami a szemnek megnyerő, szép és szerinted király, az jó. Nem kell túlgondolni. Érezni fogod.

2020. máj. 22. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%
Nem olvastam el az osszes regenyt, de felejtsd el gyorsan az "egoista" szot. Ugy bansz vele, mintha valami negativ nyero lap lenne. Ha kozze akarsz tenni referenciakat, az a szakmadban (munkadban) elert sikereidet jelenti, nem az Anyagismeret 5-ost felevkor.
2020. máj. 23. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%

Bocsánat, de ez egy egyéni vállalkozásnak a webshopja, ahol saját termékeket árulsz majd vagy csak úgy általánosságban lovas felszereléseket? Mert utóbbi esetben nem értem miért kéne beleírni a webshop bemutatkozásába, hogy ki vagy, milyen díjakat nyertél. A Tesco sem írja le magáról, hogy a tulajdonosa golfban világbajnoki érmet nyert, mert irreleváns információ.


Ha tiéd az említett Fb csoport, akkor igen, célszerű összekötni a kettőt.

2020. máj. 23. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!