Woocommerceben miért nem küldi el a rendelésváltozásról az emaileket?
Figyelt kérdés
Csináltam több próbavásárlást is. A webshop üzemeltető és a vásárló arról kap emailt egyből, hogy rendelt.
Viszont utána ha én a rendelésnél átállítom a státuszt és rányomok a frissítésre akkor már senki nem kap semmilyen emailt. Emaileket a beállításban beállítottam, mi lehet a gond?
2020. márc. 28. 16:14
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!