Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért kerül be ugyanaz az...

Miért kerül be ugyanaz az adat többször az adatbázisba?

Figyelt kérdés
Egy php form,textmező,elküldöm,bekerül az adatbázisba,de ahányszor ráfrissítek az oldalra annyiszor rakja be plusszba az adatbázisba,holott nincs is már kitöltva a textmező.Elirányíthatnám header-rel de ha visszalép és frissít ismét bekerül az adat az adatbázisba.Mit lehet tenni ez ellen?

2018. ápr. 12. 03:05
1 2 3 4
 21/34 A kérdező kommentje:
Hozzáteszem teljesen kezdő vagyok.Nem hiszem hogy egyből fel kéne adni,tudván hogy jópár profi programozónak kezdetkor még egy egyszerű while loop megértése is komoly gondot okozott.
2018. ápr. 13. 21:57
 22/34 anonim ***** válasza:
Szerintem ez csak neked okozott problémát. (while loop)
2018. ápr. 13. 22:27
 23/34 A kérdező kommentje:
Szerencsére nekem nem okozott az problémát speciel.Biztos elfoglalt és fontos valaki lehetsz hogy ide írogatsz
2018. ápr. 13. 22:40
 24/34 A kérdező kommentje:
Még a profibb szinteken is előfordulnak hiányosságok,hibák,amik azon a szinten már nem kéne hogy előforduljanak,úgyhogy kérlek ne oszd az észt itt,köszi szevasz
2018. ápr. 13. 22:52
 25/34 anonim ***** válasza:

Jelentse ezt a 43%-os majmot mindenki.

Még ma ki lesz vágva innen.

2018. ápr. 14. 00:09
 26/34 A kérdező kommentje:
Ha hülye lennék hozzá el sem jutottam volna odáig ami most a helyzet,nevezetesen hogy 85-90%-ban teljesítettem azt a dolgot amit kitűztem magamnak gyakorlásképp.Debugging témakör nem szerepelt benne.Maximum egy realescapestring filter volt még a cél.Most az hogy kezdőként nem jutott egyből eszembe hogy irányítsam vissza,hát húúú..hát tényleg,ez oltári nagy gáz...ilyet a világ nem látott még.LOL.Amíg máshol szinte megdícsérnek hogy mysql helyett mysqli-t használtam addíg ez a fennhéjázós magatartásod a gáz inkább..Keress egy fórumot ahol lesz partner elemezgetni az objektumorientált programozás mélységeit.
2018. ápr. 14. 00:20
 27/34 A kérdező kommentje: