Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » SDL2-t vagy GLFW-t használjak?...

SDL2-t vagy GLFW-t használjak? Esetleg mindkettőt?

Figyelt kérdés
Eddig OpenGL-es megjelenítésre a GLFW-t használtam. De nagyon megtetszett az SDL is. Főleg az hogy minden van benne ami kell, és nem kell 1001 függvénykönyvtárat előkeresgélni. Könnyen lehet vele képet betölteni, van hálózat és szál kezelése is, neg nem utolsó sorban a szöveg kirenderelés sem akadály neki. De az SDL 2D-s megjelenítésre való ahogy láttam. Csináltam benne már 3D-s objektumokat is, csak ott a kérdés hogy egy bonyolultabb dologtól mennyire feküdne ki? Alkalmas 3D-s grafikára is ha OpenGL-lel csinálom? Vagy kombináljam a GLFW-t meg az SDL-t, ahogy a GLFW megjelenítene, minden más az SDL feladata? C++ programozási nyelven valósítanék meg mindent. A válaszokat előre is köszönöm.

2018. jan. 3. 14:19
 1/1 sharkxxx ***** válasza:

Igen, az SDL alkalmas 3D grafikára OpenGL-lel.

Ha SDL-t akarsz használni, akkor felesleges hozzá a GLFW.

2018. jan. 4. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!