Excelben kell egy erőforrás (munkatárs) lekötöttséget ábrázoló oldalt készítenem. Több embert tartalmazó cellák is vannak, azt hogyan dolgozzam fel?
Igen ez az ötlet bennem is felmerült. Lehet, ez lesz a megoldás, ha automatikust nem sikerül találni.
Ahogy sejtheted, táblázatot többen töltik: projektesek viszik fel új munkákat, s csoportvezetők osztják be hozzá az embereket. Azaz nekünk kell majd a szükséges plusz sorokat beszúrnunk.
Köszönöm.
Én makróval oldanám meg.
ha a nevek listája megvan, akkor az adott cella tartalmát lehet vizsgálni, hogy tartalmazza-e nev1-et, nev2_őt stb.
Aztán azt írsz a makróba, amit akarsz, lehet, hogy te csak annyit szeretnél, hogy ossza szét megfelelő számú cellába az egy cellába írt neveket.
De írhatsz bele bonyolultabb dolgokat is.
Ha nem megoldható, hogy nev1, nev2 stb_t végig csekkelje, akkor minden második space-nél lehetne mondjuk szétvágni a név mező tartalmát.
Szia IfjúTitan!
Sajnos makrókban nem vagyok gyakorlott. Egyelőre úgy tűnik, "humanoid" két cellára osztással működik a dolog. Szerencsére az a ritkább eset, hogy több ember kelljen ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!