C#, TCP-nél hogy ha (pl. for ciklussal) 1 bizonyos kliensnek több adatot küldök egyszerre, akkor rossz adatot kap meg a kliens. Ez mitől lehet?
Figyelt kérdés
Ha 10ms-es sleepet rakok közéjük akkor tökéletes, de ha egyszerre küldök le többet akkor elromlik és rossz értéket kap meg a kliens.
Kliensnél while(true)-ba tettem a Receive-et.
Receive, feldolgoz, vissza az elejére.
De a feldolgoznál már rossz adat van ha egyszerre mennek az adatok. 10 (csak teszt) darab adatról van szó és már az 1. feldolgozása sem jó, már rossz lesz 1 érték.
2017. okt. 8. 17:30
1/4 anonim válasza:
Mit jelent az, hogy rossz az adat?
2/4 A kérdező kommentje:
Megoldottam.
Amikor küldtem a tömböt akkor nem töltöttem fel a végét annyi elemmel, hogy az általam kitalált buffer méretét elérjem és emiatt elcsúsztak az adatok.
2017. okt. 8. 17:50
3/4 anonim válasza:
Ez elég nagy tervezési hiba.
A buffer méretének semmiképpen nem szabadna hatással lennie a program helyes vagy helytelen méretére, maximum a hatékonyságára.
4/4 A kérdező kommentje:
Mostmár úgy megy ahogy írtad, bármekkora lehet a buffer, jól műküdik a program, így hogy a lefelejtett feltöltést a végéről hozzáírtam.
2017. okt. 8. 18:23
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!