Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » A San Andreast milyen nyelven...

A San Andreast milyen nyelven programozhatták szerintetek? Kb mennyi idő lehet egy ilyet összeállítani?

Figyelt kérdés
2017. szept. 20. 14:55
 1/10 anonim ***** válasza:
21%

A San Andreas-t nem egy nyelvvel csinálták meg ... inkább 10 nyelvvel. Minden programozói nyelv másra jó, ezért különböző területeken különbőző nyelveket használnak.

(Ötletem sincs, hogy miket használtak)


1 embernek lehetetlen.

2017. szept. 20. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
34%
Az így ebben a formában nem igaz, hogy minden programozási nyelv másra jó. Egy játékot simán meg lehet írni akár egyetlen egy programozási nyelvben is. A legtöbb nyelv lényegében ugyanazt csinálja (szekvencia, szelekció, iteráció). A különbséget az adja, hogy bizonyos platformok megkövetelik bizonyos nyelvek használatát, így pl. ha Unity-t használsz (ami egy 3D játékmotor - én azt ajánlom, hogy ezt használd), akkor érdemes C#-ot tanulnod. Ne úgy képzeld el, hogy fél pillanat alatt összeraksz bármi komolyabbat is (nagyon nem). Van egy olyan probléma is, hogy egy 3D játékhoz 3D modellek is kellenek, amiből ha sajátot akarsz, arra is rengeteg időd elmegy, főleg, ha még soha nem modelleztél... Ha találsz is valakit, aki tud modellezni, és szívesen segít neked, ha egyedül írod a játékot, még egy év múlva sem leszel egy GTA-szintű játékkal konkrétan sehol. Ha kiveszed a képletből a mesterséges intelligenciát (amiből nem kevés van gta-ban) és jelentősen lejjebb engedsz a grafikai igényedből, és a játék összetettségéből, azt mondom, hogy egy év alatt talán(!) sikerülhet összerakni valami egyszerűbb, de élvezhető játékot. Ehhez viszont kell egy eredeti ötlet, ami miatt az embereket érdekelni fogja a dolog.
2017. szept. 20. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
0%

"Kb mennyi idő lehet egy ilyet összeállítani?"

Szerintem, ha komolyan nekifekszel 2-3 hétvége alatt össze tudod dobni.

2017. szept. 20. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
69%

Játékok programozásánál C++ a leggyakoribb. A RenderWare motort használja egyébként.


Az előző rész, a Vice City 2 évvel előtte jelent meg, tehát valószínű legalább ennyi idő volt a fejlesztés.

2017. szept. 20. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
31%

Aki lepontozott, az írjon nekem privátban, hogy szerinte miért nem hasznos a válaszom! Kíváncsi vagyok.


#2 voltam

2017. szept. 20. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Hominida ***** válasza:

"tehát valószínű legalább ennyi idő volt a fejlesztés."


Húsz embernek, kábé.

2017. szept. 21. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Értem, hát erre voltam kíváncsi. Tulajdonképpen a második válaszoló rávilágított a lényegre. A minap játszottam és néztem, hogy mi hogy mozog benne, emberek, tulajdonságok, beszédük és annyira megnéznék egy ilyen 'programkódot', már ha lehet ilyet mondani.
2017. szept. 21. 10:53
 8/10 anonim ***** válasza:

"Húsz embernek, kábé."


Annál sokkal többnek. Az RG-nél kb. 100-an, 120-an dolgoznak és van a dologban kód-ujrafelhasználás is, tehát már korábban implementált részeket vesznek át, ráadásul tömegesen.

2017. szept. 25. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Tessék, unity engine alatt GTA V szerű játék készítéséhez tutorial. :) Ehhez még tedd hozzá a szükséges "kerítést", pl küldetések, sztory, objektumok, animációk, környezet tervezés, tesztelés, MI, NPC, minijátékok, játékmechanikák tervezése, blablabla.. A programozás egy viszonylag gyors része a játék készítésének.


Repülő, helikopter, autó, gyalogos mód, épületek, több karakter, küldetések, stb.. C# nyelven.


https://www.youtube.com/watch?v=EX_AdGMCgLI&list=PLnFrutcRi6..


Ha esetleg megpróbálkoznál ilyennel és nem megy a modellezés, egy jó CAD szoftver sokat segíthet a dolgon, nekem sokkal kézreállóbb, habár mivel erősen más a célja, így "némi" kompromisszumokat kellhet kötni :)

Karakterek készítéséhez meg van a Unity storeban egy jó ingyenes humaniod generátor, de az Autodesknek is van ilyenje, de az emberekhez csak, és passz a lincenceléssel kapcsolatban.


Én egy multiplayer focis játékot akartam (ilyen direkt gagyit, csak poénból), kb 0 ról pár hónap alatt 90% megvolt, majd belefutottam egy limitációba, amit akkor még nem tudtam megkerülni, majd az új játékmotor verzióval meg inkompatibilis lett. Azóta nem foglalkoztam vele.

2018. jún. 26. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

C plus plusban és RWX-ben írták a GTA SA-t.

Kb. úgy 70-100 ember kemény egy évi melója, tehát egy embernek úgy 70-100 mérnökév.

2018. jún. 27. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!