A San Andreast milyen nyelven programozhatták szerintetek? Kb mennyi idő lehet egy ilyet összeállítani?
A San Andreas-t nem egy nyelvvel csinálták meg ... inkább 10 nyelvvel. Minden programozói nyelv másra jó, ezért különböző területeken különbőző nyelveket használnak.
(Ötletem sincs, hogy miket használtak)
1 embernek lehetetlen.
"Kb mennyi idő lehet egy ilyet összeállítani?"
Szerintem, ha komolyan nekifekszel 2-3 hétvége alatt össze tudod dobni.
Játékok programozásánál C++ a leggyakoribb. A RenderWare motort használja egyébként.
Az előző rész, a Vice City 2 évvel előtte jelent meg, tehát valószínű legalább ennyi idő volt a fejlesztés.
Aki lepontozott, az írjon nekem privátban, hogy szerinte miért nem hasznos a válaszom! Kíváncsi vagyok.
#2 voltam
"tehát valószínű legalább ennyi idő volt a fejlesztés."
Húsz embernek, kábé.
"Húsz embernek, kábé."
Annál sokkal többnek. Az RG-nél kb. 100-an, 120-an dolgoznak és van a dologban kód-ujrafelhasználás is, tehát már korábban implementált részeket vesznek át, ráadásul tömegesen.
Tessék, unity engine alatt GTA V szerű játék készítéséhez tutorial. :) Ehhez még tedd hozzá a szükséges "kerítést", pl küldetések, sztory, objektumok, animációk, környezet tervezés, tesztelés, MI, NPC, minijátékok, játékmechanikák tervezése, blablabla.. A programozás egy viszonylag gyors része a játék készítésének.
Repülő, helikopter, autó, gyalogos mód, épületek, több karakter, küldetések, stb.. C# nyelven.
https://www.youtube.com/watch?v=EX_AdGMCgLI&list=PLnFrutcRi6..
Ha esetleg megpróbálkoznál ilyennel és nem megy a modellezés, egy jó CAD szoftver sokat segíthet a dolgon, nekem sokkal kézreállóbb, habár mivel erősen más a célja, így "némi" kompromisszumokat kellhet kötni :)
Karakterek készítéséhez meg van a Unity storeban egy jó ingyenes humaniod generátor, de az Autodesknek is van ilyenje, de az emberekhez csak, és passz a lincenceléssel kapcsolatban.
Én egy multiplayer focis játékot akartam (ilyen direkt gagyit, csak poénból), kb 0 ról pár hónap alatt 90% megvolt, majd belefutottam egy limitációba, amit akkor még nem tudtam megkerülni, majd az új játékmotor verzióval meg inkompatibilis lett. Azóta nem foglalkoztam vele.
C plus plusban és RWX-ben írták a GTA SA-t.
Kb. úgy 70-100 ember kemény egy évi melója, tehát egy embernek úgy 70-100 mérnökév.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!