Unity, InputField, C#. Miért nem működik?
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Text;
public class fdvv : MonoBehaviour {
public InputField put;
string puttext = "";
public void KEZD () {
12.sor puttext = put.text;
13.sor Debug.Log("hello " + puttext);
}
}
Ez a kód. Lécci segítsetek 1 hete szenvedek ezzel a szarral! A hiba amit elémrak a Unity (a 12 és 13. sorral van gondja):
Object reference not set to an instance of an object
fdvv.KEZD () (at Assets/fdvv.cs:13)
Pedig a hibaüzenet (jelen esetben) nagyon egyértelmű.
Nem példányosítod az InputField objektumot, de megpróbálod kiolvasni az egyik tulajdonságát, persze, hogy NullReferenceException-t kapsz.
Akkor meg tanulgasd még a C#-ot, ha ez ekkora gondot okoz.
Nem kell, nem lehet belekapni a közepébe Unityvel.
1 hete szenvedsz egy 2 perces problémával pont ezért.
Ez is a te kérdésed volt nem?
https://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas..
Elmondták, hogy az InputField objektumodat példányosítani kell, az a gond.
Nem tud esetleg segíteni neked valaki ismerős, aki kicsit jobban benne van a témában? Nem azért, látatod, hogy kapsz választ a kérdéseidre (pl. én segítettem a fenti kérdésnél), de tényleg igaznak tűnik amit itt írtak az előző válaszolók - nem lehet úgy programozni, hogy egyáltalán nincsenek meg az alapok (nem tudod mi a példányosítás, mi a new operátor, stb. gyanítom, akkor az objektum fogalma sem teljesen világos). Ezért kellene az elejétől kezdeni, mert ebből így az lesz, hogy ahány hibát látsz majd az Error List-ben, annyi kérdést fogsz kiírni ide.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!