LuaBridge-el szeparálni a scripteket osztott lua state esetén?
Figyelt kérdés
Game engine-n dolgozok, és szeretnék Unityhez hasonló script rendszert. (Szóval szeparált scripteket társítani az objektumokhoz, amiknek pl az Update metódusa minden frame-ben meghívódik)
Ott akadtam el, hogy jelenleg 1 lua statem van, így a scriptek osztoznak a belső állapotukon. Például ha ugyanaz a "számot növel majd kiírja" script 2-szer van rajta az objektumon, akkor nem 0,0,1,1,2,2 lesz printelve, hanem 0,1,2,3,4,5 mert nincsenek szeparálva a scriptek belső állapotai, ez esetben pl a belső változó.
Ha minden script saját lua state-t kap, akkor könnyedén megoldható a probléma, de ugye ez nem túl effektív.
Keresgéltem a neten, de sehol sem tudom igazán megérteni, hogy ezt hogy is kéne.
Előre is köszönöm a segítséget.
2017. júl. 5. 23:56
1/3 A kérdező kommentje:
Most még megtaláltam a lua_newthreadet, de nem tudom, hogy mennyivel jobb, mint a lua_newstate. Vélemények?
2017. júl. 6. 00:02
3/3 A kérdező kommentje:
Tessék? Ezt mire fel írtad? Honnan veszed, hogy 15 vagyok, és miért lennék optimista?
2017. júl. 10. 08:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!