Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game makerben, hogyan lehet...

Game makerben, hogyan lehet saját, , változót'' csinálni?

Figyelt kérdés
Arra gondolok, hogy hogyan lehetne olyat csinálni pl, hogy hozzáadok a játékhoz mondjuk egy 'key' változót, és ha a játékos érintkezik egy 'key' objektummal, akkor ez a változó 1-re növekszik, majd ha érintkezik egy zárt ajtó objektummal, akkor a játék ellenőrzi, hogy a 'key' változónak mennyi az értéke, és ha 1, akkor kinyílik az ajtó.

2017. ápr. 5. 15:50
 1/4 anonim ***** válasza:
Nincs hozzá dokumentáció?
2017. ápr. 5. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Jé de érdekes: [link]
2017. ápr. 5. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, bár jobban örültem volna, ha magyarul leírod, de majd megpróbálom lefordítani :D
2017. ápr. 5. 17:22
 4/4 anonim ***** válasza:
Hogynepersze
2017. ápr. 5. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!