Game makerben hogyan lehet relatív koordinátán megadni? Részletek lent.
targetRoom = room2
targetX = 192
targetY = 256
Szóval itt az van megadva, hogy melyik szobába, illetve azon belül hova kerüljön át a játékos.
Ez teljesen jól működik, ez csak egy kódrészlet, nem akartam az egészet ide bemásolni, felesleges lenne.
Szóval a kérdésem az az, hogy hogyan lehetne itt megadni relatív koordinátát, azaz olyat, ahol a játékost nem a szoba egyik megadott pontjára teszi, hanem pl csak az x koordináta van megadva, és az y attól függ, hogy a játékos az előző szobában melyik y koordinátán volt.
Ez nem relatív koordináta, az teljesen mást jelent.
Át kellene adni az előző szobából a pozícióját.
Tárold a jelenlegi koordinátát, aztán
targetY = myPosY + 1
Le tudnád írni pls, hogy hogyan kell pontosan?
Csak mert én nem vagyok valami nagy programozó, szóval csak annyira vagyok kíváncsi, hogy hogyan tudok egy saját változót csinálni, ami pl mindig azt az értéket veszi fel, ami az Y tartózkodáasi koordinátám.
Ha ezt tudnám hogyan kell, akkor már meg tudnám oldani.
A választ előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!