Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game makerben hogyan lehet...

Game makerben hogyan lehet relatív koordinátán megadni? Részletek lent.

Figyelt kérdés

targetRoom = room2

targetX = 192

targetY = 256


Szóval itt az van megadva, hogy melyik szobába, illetve azon belül hova kerüljön át a játékos.


Ez teljesen jól működik, ez csak egy kódrészlet, nem akartam az egészet ide bemásolni, felesleges lenne.


Szóval a kérdésem az az, hogy hogyan lehetne itt megadni relatív koordinátát, azaz olyat, ahol a játékost nem a szoba egyik megadott pontjára teszi, hanem pl csak az x koordináta van megadva, és az y attól függ, hogy a játékos az előző szobában melyik y koordinátán volt.



2017. ápr. 2. 13:06
 1/3 anonim ***** válasza:

Ez nem relatív koordináta, az teljesen mást jelent.

Át kellene adni az előző szobából a pozícióját.

2017. ápr. 2. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Tárold a jelenlegi koordinátát, aztán

targetY = myPosY + 1

2017. ápr. 2. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Le tudnád írni pls, hogy hogyan kell pontosan?

Csak mert én nem vagyok valami nagy programozó, szóval csak annyira vagyok kíváncsi, hogy hogyan tudok egy saját változót csinálni, ami pl mindig azt az értéket veszi fel, ami az Y tartózkodáasi koordinátám.

Ha ezt tudnám hogyan kell, akkor már meg tudnám oldani.


A választ előre is köszönöm!

2017. ápr. 3. 15:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!