Html-től mennyire nehéz eljutni a játékfejlesztőig?
Egy magabiztos HTML-ismeret annyit segít, mintha a csupasz padló helyett egy Blikk magazinról ugranál a ruhásszekrény tetejére.
A „mobilalkalmazás vagy gta” tényleg nagy poén, kérünk még.
Mármint hogy mennyire nehéz eljutni egy egyszerű szövegszerkesztésnél alig bonyolultabb témakörtől egy multimédiás, 3D-animált, mesterséges intelligenciát használó, komplex fizikai törvényeket szimuláló, egy komplett kis világot (pl. várost) modellező, mindezt az adott világon belül értelmezhető és érdekes feladatokkal és ezekhez összetett szabályokkal megspékelő szoftverrendszer elkészítéséig? Mocskosul.
Hogy beálljak a hasonlattal érvelők közé, mint a homokozó formától eljutni egy kisebb város felépítéséig.
Ez ket kulon kategoria kedves kerdezo. A html az inkabb webprogramozashoz tartozik. Ahoz, hogy jatekot tudj irni/ fejleszteni nagyon sokat kell tanulni. Legtobb programozo mar 10-12 eves korban kezdik el a tanulast.
Bar en nem ertem a kerdest ? Mit szeretnel, bongeszos jatekot, vagy ilyen telefonos jatekot irni ? Pl hasonlo mint a gta ? Egy kicsit ossze-vissza keverted a dolgot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!