C#-ról c++-ra, help?
Sziasztok. C# Programozó vagyok, de kezdem érezni hogy ez a nyelv és a .NET nem az én világom. Nem azért mert nem menne, jó vagyok a szakmában de maga az irányzata nem vonz annyira. Tehát a kérdésem a következő lenne. Miből/honnan gyakorolhatnám a c++ nyelvet? Aki váltott és sikeresen begyakorolta, az segíthet. Tudni illik könyvből tanulhatom, pluralsighton is nézhetem a videókat és csinálhatom a kisebb feladatokat, de nem marad ez meg bennem. Nem igazán lehet így átlátni hogy mégis mire képes ez a nyelv, mint pl. ha munkahelyen csinálnám.
Van-e valami könyv ami komolyabb feladatokat is felad, kitér lényeges részekre, stb. stb.?
Amiket találtam az mind csak magát a szintaxist tanítja meg, leírja kezdő szinten kb. minden könyvben, nem volt még tapasztaltabb embereknek szóló.
Gondoltam rá hogy UE4-ben elkezdhetnék valami játékot fejleszteni, de az meg megint más tészta.
Segítségeteket előre is köszönöm! :)
Szia!
"C# Programozó vagyok"
És konkrétan mi az, amiben ez megnyilvánul? Programozgatsz C#-ban, vagy hivatásszerűen vagy .NET fejlesztő, aki napi szinten ezt csinálja valamelyik cégnél fix alkalmazásban?
No offense, csak nagyon sok olyan embert látni, aki azzal indít, hogy "XYZ programozó vagyok", aztán kiderül, hogy távolról sem hivatásos/tapasztalt az illető. A különbség pedig nagyon nagy, mert más a viszonyítási alap az egyik, más a másik esetben.
Utóbbi esetben miért nem próbálod meg C++-ban reprodukálni azokat a megoldásokat, amelyekkel C#-ban már találkoztál a munkád során? A legjobban így fognak kijönni a két nyelv közti lényeges különbségek. Ha valóban jó vagy, ahogyan az írtad, akkor - mindkettő rendes OO-nyelv lévén - ennyinek elegendőnek kell lennie kezdetben, hogy elboldogulj a cépépével, az apró nüanszokat pedig felszeded menet közben.