Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Blenderben, hogyan tudom a...

Blenderben, hogyan tudom a bpy által végzett módosításokat bevinni a játékmotorba?

Figyelt kérdés

Tudom, hogy a bpy az egy API amivel lehet scripteket írni és a bge a játékmotor.

Szeretnék egy versenypályát generálni és hozzáadni a játékmotorhoz. A versenypálya generálását a bpy-vel csinálom mivel egy polyline-ot generálok, majd végig extrude-olok két falat (kezdetleges versenypálya, semmi komoly). Mivel nekem nem játékra kell ezért többszáz pályát szeretnék generálni egymás után (egy adaptív tanuló algoritmushoz kell egy önműködő autóhoz). A gond ott adódik, hogy ha elindítom a játékmotort a bpy-ben tett változásokat nem veszi figyelembe. Lehetséges a játékmenet közben bpy változtatásokat tenni?


2017. febr. 1. 23:21
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!