Meg szeretném érteni hogyan valósítható meg az unity3d által használt collider gyorsítótár, elmagyarázod?
Figyelt kérdés
Az unityben van dinamikus és statikus collider gyorsítótár. Azok a colliderek melyek nem rendelkeznek rigidbody komponensel lesznek statikusak ellenkező esetben pedig dinamikusak.
A dinamikusak gyorsítótárban levő colliderek geometriája újra számolódnak frameként. A statikusak csak akkor ha elmozdul az eggyik collider.
A statikus colliderek geometriája eggyesítve van egyetlen testé(geo...) Na ezt hogyan kell csinálni opengl vagy opentk ban?
2016. okt. 9. 18:30
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!