C#-ban szeretném objektumok egyedeit fájlba menteni. Hogyan tegyem?
Sok helyen az XML Serializer-t írják, de nem akar működni.
Ezt próbáltam:
using System.IO;
using System.Xml;
using System.Xml.Serialization;
...
...
...
RPGLib.Weapon weapon = new RPGLib.Weapon("Weapon", 10, 10, 10);
XmlSerializer ser = new XmlSerializer(typeof(RPGLib.Weapon));
TextWriter writer = new StreamWriter("Test.xml", true)
ser.Serialize(writer, weapon);
writer.Close();
Az XML-es nem akar működni, de a bináris egyszerű változókkal igen.
A saját osztályommal így sem megy, de ha az azonos .cs-ben hozok létre osztályt azzal működik. Nem tudom, még mit kell csinálni, de én csak annyit tettem mindkét esetben, hogy az osztály fölé írtam a [Serializable].
Ilyet én is csináltam régebben, nekem működött. Ha gép közelben leszek valamikor holnap, akkor bemásolom.
Mondjuk az mindenképp hasznos lenne, ha megmondanád milyen exception keletkezik és mi a belső üzenet! .NET függvények exception-jai elég részletesen el szokták magyarázni, hogy hol keletkezik a probléma és miért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!