Event based kommunikácikó objektumok között?
Mennyire helyes az alábbi megvalósítás: (C++)
Van A objektum, aminek vannak B objektumai.
B szeretne egy másik B objektumon változtatni. (ugyanabban az A-ban vannak)
Eddig így volt: B üzenetet küldd A-nak, aki megkeresi a B-t, B pedig lekezeli az üzenetet, és végrehajta a módosításokat magán.
Ezzel az a baj, ha sokféle dolgot akarunk csinálni a másik B-n, akkor egy csomó event típust kell meghatározni, és mindegyiket le kell kezelni, amitől egy óriási switch case lesz.
Ezért erre gondoltam: (ez már nem is igazán event based)
B1 létrehoz egy B pointert,
küld A-nak egy üzenetet, benne a pointerre mutató pointerrel,
A megkeresi a B2-t valami alapján, és belerakja a B1-nél lévő B pointerbe B2 pointerét
Ezután befejeződött a B1-ben hívótt függvény(lánc),
És ha sikerült találni egy megfelelő B2-t, akkor a B1-nél B pointer már nem null, és lehet vele dolgozni.
Mi a véleményetek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!