Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Event based kommunikácikó...

Event based kommunikácikó objektumok között?

Figyelt kérdés

Mennyire helyes az alábbi megvalósítás: (C++)


Van A objektum, aminek vannak B objektumai.

B szeretne egy másik B objektumon változtatni. (ugyanabban az A-ban vannak)


Eddig így volt: B üzenetet küldd A-nak, aki megkeresi a B-t, B pedig lekezeli az üzenetet, és végrehajta a módosításokat magán.


Ezzel az a baj, ha sokféle dolgot akarunk csinálni a másik B-n, akkor egy csomó event típust kell meghatározni, és mindegyiket le kell kezelni, amitől egy óriási switch case lesz.


Ezért erre gondoltam: (ez már nem is igazán event based)


B1 létrehoz egy B pointert,

küld A-nak egy üzenetet, benne a pointerre mutató pointerrel,

A megkeresi a B2-t valami alapján, és belerakja a B1-nél lévő B pointerbe B2 pointerét

Ezután befejeződött a B1-ben hívótt függvény(lánc),

És ha sikerült találni egy megfelelő B2-t, akkor a B1-nél B pointer már nem null, és lehet vele dolgozni.



Mi a véleményetek?


2016. dec. 19. 16:47
 1/1 anonim válasza:
2016. dec. 19. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!