Qt creator-ban készítettem egy C++ aplikációt, qmaker-el?
Figyelt kérdés
A kérdésem az lenne , hogy hogyan tudnám ezt lementeni , úgy hogy más is könnyedén megtudja nyitni a kész fájlt.(nem a projectre gondolok)2016. dec. 23. 14:29
2/15 A kérdező kommentje:
Abban kérhetek egy kis segitséget ?
2016. dec. 23. 16:09
4/15 A kérdező kommentje:
Nem mondtál sokmindent...
2016. dec. 23. 21:36
5/15 anonim 



válasza:





Mit programoztál?
Minek?
Mi alapján?
Miért QT-vel?
6/15 A kérdező kommentje:
Egy kódsort programoztam.
Mert szeretnék ebbe is bepillantást nyerni.
Egy videósorozat alapján.
Azért QT vel mert a videósorozatban is ezt használták.
2016. dec. 23. 22:02
7/15 anonim 



válasza:





Nem teljesen világos mi a probléma. Amikor futtatod az alkalmazást a QtCreator-ban akkor a projekt könyvtárába (vagy ahova be lett állítva) generál egy .exe fájlt az indítja el. Nem tudod hogy kell lefordítani/futtatni a programot, vagy nem tudod hogy hova menti a fájlt, esetleg valami nem úgy működik mint amire te számítottál?
Az sem világos hogy most akkor Qt-s alkalmazást írsz vagy hagyományos konzolos alkalmazást QtCreator-ben? És hogy jön ide a qmaker akármi is az?
8/15 A kérdező kommentje:
"Plain C++ Aplication"-t készítettem.Amikor elindítom az exe-fájlt hibát ír és 2 ddl-fájlt kér.Próbáltam CodeBlocks-al összedobni , ott sikerült is megynitni az exe-filet , csak a program nem úgy működik mint amikor az eredeti programban futtatom.
2016. dec. 24. 11:51
9/15 anonim 



válasza:





A programozás ott kezdődik, hogy Hello World, és nem ott, hogy bemásolsz egy videóból valamit, amiből egy szót sem értesz.
10/15 A kérdező kommentje:
A programot amit megírtam (ami mellesleg az a szám kitalálós játék , amit 3 videó alatt meg lehet tanúlni) teljesen megértettem , és tökéletesen működik csak azt nem értettem még meg , hogy hogyan tudnám működőképesen exe-fájlt varázsolni belőle.
2016. dec. 24. 13:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!