Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » VS tömbösítés pls help?

VS tömbösítés pls help?

Figyelt kérdés

feladat: írjuk át tömbös formába, neki se tudok kezdeni...



using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Linq;

using System.Text;

using System.Threading.Tasks;

using System.Threading;


namespace ball

{

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

Console.Clear();



Console.CursorVisible = false;

int xpoz = Console.WindowWidth / 2;

int ypoz = Console.WindowHeight / 2;

string ball = "☻";

string uto = "▄▄▄▄▄▄▄▄▄";

int utox = (Console.WindowWidth / 2) - (uto.Length / 2);

int utoy = Console.WindowHeight -1;

ConsoleKeyInfo cki;

int irany = 1;

int utospeed = 5;

Console.SetCursorPosition(xpoz, ypoz);

Console.Write(ball);



do

{

if(Console.KeyAvailable)

{

cki = Console.ReadKey();

if (cki.Key == ConsoleKey.LeftArrow)

{

if (utox > 0)

{

utox = utox - utospeed;

if (utox < 0) utox = 0;

}

}

if(cki.Key==ConsoleKey.RightArrow)

{

if (utox < Console.WindowWidth - uto.Length - 1)

{

utox = utox + utospeed;

if (utox > Console.WindowWidth - uto.Length -4)

utox = Console.WindowWidth - uto.Length -1;


}

}

}

switch (irany)

{

case 1: //jobbra fel

{

if (xpoz < Console.WindowWidth - 1 && ypoz > 0)

{ xpoz++; ypoz--; }

else if (ypoz == 0) irany = 2;

else irany = 3;

break;

}

case 2: //jobbra le

{

if (xpoz < Console.WindowWidth - 1 && ypoz < Console.WindowHeight - 1)

{ xpoz++; ypoz++; }

else if (xpoz == Console.WindowWidth - 1) irany = 4;

else irany = 1;

break;

}

case 3: //balra le

{

if (xpoz > 0 && ypoz > 0)

{ xpoz--; ypoz--; }

else if (ypoz == 0) irany = 4;

else irany = 1;

break;

}

case 4: //balra fel

{

if (xpoz > 0 && ypoz < Console.WindowHeight - 1)

{ xpoz--; ypoz++; }

else if (xpoz == 0) irany = 2;

else irany = 3;

break;

}

}

Console.Clear();

Console.SetCursorPosition(xpoz, ypoz);

Console.Write(ball);

Console.SetCursorPosition(utox, utoy);

Console.Write(uto);

Thread.Sleep(25);

if (ypoz == utoy && (xpoz <= utox || xpoz >= utox + uto.Length))

Console.Beep();

Thread.Sleep(25);



} while (true);



Console.ReadKey();


}

}

}



2016. máj. 25. 11:27
 1/8 A kérdező kommentje:
C# ba ezt elfelejtettem, fallabdáról van szó :'D
2016. máj. 25. 11:28
 2/8 anonim ***** válasza:
Pastebin vagy valami más? Ez így olvashatatlan.
2016. máj. 25. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Visual Studio
2016. máj. 25. 11:39
 4/8 anonim ***** válasza:
A kolléga úgy értette, hogy tedd fel a kódod pastebin-re vagy hasonló kódmegosztóra, majd linkeld be ide, mert amit ide beillesztettél, olvashatatlan + a GYK motorja még hibát is generált bele.
2016. máj. 25. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

1. Neked nem a Visual Studio-hoz kell segítség hanem C#-hoz.

2. Másold be Pastebin-re vagy máshova és úgy töltsd fel mert ez így olvashatatlan.

2016. máj. 25. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
bocsi srácok segg vagyok :'D pastebin.com PQvQA9K6
2016. máj. 25. 11:48
 7/8 anonim ***** válasza:

Megnéztem. Nem vagy segg, egy kezdőhöz képest szép megoldás. Vannak benne olyan kezdő hibák amiket nem taglalnék: idővel úgyis rájössz.


A feladat nem teljesen tiszta számomra, két dolog jut róla eszembe:


a. a játék területét tároljuk 2d char tömbben. Egy ciklus így nézzen ki: 1. billentyű input feldolgozás, 2. tömb újraírása 3. tömb kiírása


b. input feldolgozásnál a bejövő billentyűket tömbben szokás tárolni, majd csak utána feldolgozni.

2016. máj. 25. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
de semmi nem jó a tanáromnak... ő maga se nagyon érti mit beszél fél perc alatt eldadogja amit tud aztán megváltoztatja amit mondott én meg össze vagyok zavarodva ezt az egészet kéne tömbbe átírni mert objektumokat fogunk csinálni amit a labda leszed
2016. máj. 25. 12:13

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!