Az analizist hogy tudjatok osszehozni a programozassal?





Pardon, privátban csak ismerkedem, és a kérdés jogos is:
# 1/10 Időpont tegnap 14:48-re:
Azért nem infó szak, mert matekszak. Matematikusként van tekintve az egész képzés, matematikus szemszögből van tanítva minden. Néhány tárgy _már_ kevésbé, de még mindig rezeg a léc...
És igen, a "fiatalok" még matekoldalról is folyamatosan fúrják a nagyöregeket, hogy nem így kéne tanítani, ennek a képzésnek nem erről kéne szólni. De amíg a diákok közül is úgy gondolják páran, hogy attól lesz valaki jó programozó, hogy bemagol 200 analízis definíciót és 80 tételt, addig ez nem fog nagyon változni.
Nem az analízissel van a gond, hanem a számonkéréssel. Ettől nem lesz okosabb senki.





SZTE-TTIK-n infón Már rájöttek erre. Így nálunk a matek már gyakorlatias, semmint definíció magolásos.
Kalkulusokon gyakorlaton meglehet szerezni a megajánlottat. Sőr Kalkulus 2 vizsgán csak gyakorlati feladat sor van (feltéve ha nincs megajánlottad). Dimaton meg mind a I-II-III gyakorlati vizsga van.
Itt inkább a számítástudomány téma, amire jobban ráfeküdnek és szívóznak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!