Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Minek\hol nézzek utána, ha...

Minek\hol nézzek utána, ha ilyen shader t szeretnék írni unity hez?

Figyelt kérdés

Nem találkoztam még olyan shaderrel amilyet szeretnék, úgyhogy képet nem tudok linkelni, megpróbálom a magam egyszerű módján összefoglalni.


Azt szeretném, ha a smoothing groupok(vagy uv islandek) között finomabb lenne az él - mintha normal mapet használnék, csak épp shaderből szeretném megoldani, hogy ne kelljen bakelni minden modellt(meg persze hogy ne zabálja feleslegesen a vramot). Nincs szükség arra, hogy tudjam állítani egyesével a szegélyek élességét, teljesen jó ha ugyanakkora mindegyik. Valahogy úgy képzeljétek el, mint pl egy drágakövet.

Semmiféle tapasztalatom nincs a shaderekkel, elképzelésem sincs, hogy mire kéne egyáltalán keresnem - shader mágusok, valami tipp?


2016. máj. 5. 02:05
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!