Számítógépes játékokhoz hacket írni melyik programmal a legajánlottabb?
"Lol @ SoftICE
Működik az egyáltalán még a mai oprendszereken? 20 éve még menő volt de itt nem kernel akarunk debuggolni hanem játékot."
Fijam! Ha valamihez hülye vagy, ne véleményezd.
A softICE NT-n, XP-n egészen biztosan fut, a többit meg én speciel egyelőre lesz.rom.
Ha azt hiszed, úgy hallottad, hogy a softICE mindössze kernel debugger, akkor elég alaposan félre lettél vezetve.
Robin, ne kezd már megint a hülyeségeidet. Ha tudod hogy az értelmezési készségeid erősen az átlag alatt vannak inkább ne válaszolj. Ha nem tudod akkor, most szóltam és legközelebb nem írsz hülyeséget ráadásul bunkó módon.
Senki nem írta hogy CSAK kernel debuggoláshoz jó. De főleg ahhoz volt használatos. Én is használtam anno. Szoftverek debuggolására már akkor is voltak kényelmesebb eszközök. A SoftICE-t Ctrl+D-vel lehetett előhívni, egy DOS jellegű felület volt ami ráadásul nem volt az OS része. Amiről képet mutattál az nem SoftICE hanem Syser (Duh.. Még a fájlnévben is benne van.. Bohócot akarsz magadból csinálni?). Ebből is látszok hogy SOHA nem használtad a SoftICE-t és olyanokról beszélsz amihez nincs sok közöd. A SoftICE XP-t is csak úgy ahogy támogatta, és csak patchek segítségével lehetett stabilan futtatni (később lehet hogy kiadtak valami felpatchlet változatot, ezt nem tudom). Annál újabb oprendszeren pedig már nem működik. Az újabb játékok nagy része pedig már nem támogatja az XP-t. Te szándékosan próbálod félrevezetni ezen az oldalon a kérdezőket és írogatsz mindenhova marhaságot? Vagy csak trollkodsz és gyűjtöd a piroskezeket?
"Senki nem írta hogy CSAK kernel debuggoláshoz jó. De főleg ahhoz volt használatos. Én is használtam anno."
1. Mondtam, ne büfögj bele olyasmibe, amihez közöd nincs.
2. NEM, nem kernel debugoláshoz volt használatos. A SoftICE egy KERNEL MÓDÚ debugger. Csak te - egyéb mellett - még azt sem tudod mi az a kernel mód.
3. Te a büdös életben nem használtad sem a softICE-ot sem más debuggert.
"Én pedig végleg befejeztem a veled való kommunikációt "
Na, ezt későn léped meg, de még így is nagyon hálás vagyok érte.
Ilyen helyeken meg ne lődörögj, max. csak olvasgass, tanulj szép csendben, mert ahogy kinyitod a szádat, kiderül hogy még a basic is nagyon magas labda számodra.
---
Még hogy kernel debugger, meg, hogy játékokra nem használják, meg CTRL+D, meg DOS jellegű felület (extra LOL), meg XP támogató softICE...
És még ő vakkant... Szerencsétlen farokh..
Eszem megáll, de komolyan.
Ez a duma meg mindent visz:
"Szoftverek debuggolására már akkor is voltak kényelmesebb eszközök."
Beppisilekkkkkk............... :)))))))))))))))
Kérdező: A #19-es válaszadónak egy szavát ne hidd el.
Totál zöld az ember. Azt sem tudja miket ír, csak játssza az eszét, nulla hozzáértéssel.
- IDA Pro nem kell, a játékokat ugyanis nem kell visszafejteni. Szép is volna, onnan mehetnél nyugdíjba, mire végeznél akár csak eggyel is.
- Cheat-ek, hackek készítéséhez nem kell semmiféle OGl, sem DX ismeret.
- A játék motorjának forrását pedig hack szempontjából fölösleges megnézned, mivel az csak a képi megjelenítésért felel, magához a játékmenethez, mentéshez, egyáltalán a játékhoz, a világon semmi köze.
Round Robin:
"IDA Pro nem kell, a játékokat ugyanis nem kell visszafejteni. Szép is volna, onnan mehetnél nyugdíjba, mire végeznél akár csak eggyel is."
Ha jól emlékszem pontosan te voltál az aki SoftICE nevű debuggert ajánlotta a kérdező számára ami nem mellesleg nem is működik a mai rendszereken.
"Cheat-ek, hackek készítéséhez nem kell semmiféle OGl, sem DX ismeret."
A Wallhack készítés előfeltétele a depth testing fogalmának ismerete, hiszen az emberi modellek kirajzolása előtt ki kell kapcsolni azt hogy látszódjanak a falon keresztül, majd vissza kell kapcsolni. Ha másért nem is már ezért is érdemes ismerni őket. Komplexebb csalások esetében nem ilyen egyszerű és sokkal több mindent kell tudni kirajzolni. Természetesen nem elvárás a mély ismeretük de az alapokat legalább tudni kell ha kompetens akarsz lenni.
"A játék motorjának forrását pedig hack szempontjából fölösleges megnézned, mivel az csak a képi megjelenítésért felel, magához a játékmenethez, mentéshez, egyáltalán a játékhoz, a világon semmi köze."
Már egy egyszerű Wallhacknál is tudni kell hol és hogyan rajzolja ki a játékmotor az emberi modelleket, de a játékmotor ismerete megint csak a komplexebb csalásoknál lesz főleg hasznos. A játékmotor nem csak a képi megjelenítéstért felelős, az csak egy kis része a motornak. Ajánlom figyelmedbe a szóban forgó Q3 motor forrásának áttekintését, de bármelyik másiknak is utánanézhetsz.
"Ha jól emlékszem pontosan te voltál az aki SoftICE nevű debuggert ajánlotta a kérdező számára ami nem mellesleg nem is működik a mai rendszereken."
Azt mondtam neki, hogy azzal kezdjen el ismerkedni (ha képben akar lenni (vannak hozzá test hack csomagok, gyakorlatozhat)). Az igaz, hogy nem fut XP-nél újabb rendszereken, de én ezt nem ellenőrzöm naponta, az sI-t egyébként legalább 4-5 éve nem használtam, de spec. nekem XP van most is, arról gépelem ezen sorokat.
Olyat mondjuk eszembe nem jutna leírni, hogy disassemblálja az egész játékot. Egyébként is, a debugger és a disassembler nem ugyanaz.
"A Wallhack készítés előfeltétele a depth testing fogalmának ismerete, hiszen az emberi modellek kirajzolása előtt ki kell kapcsolni azt hogy látszódjanak a falon keresztül,"
Ismétlem, a világon SEMMIT nem kell tudnia a dx-ről, vagy éppen az open GL-ről ahhoz, hogy hack-et, cheat-et írjon.
Köze nincs a kettőnek egymáshoz.
"Már egy egyszerű Wallhacknál is tudni kell hol és hogyan rajzolja ki a játékmotor az emberi modelleket"
ÉN, hangsúlyozom, ÉN mondom meg, hogy milyen objektumot és hol jelenítsen (vagy ne jelenítsen) meg a motor. ÉN mondom meg a textúra milyenségét, nem a motor. Én kontrollálom, hogy a szervertől érkező raw adatokat hogyan manipulálom (ha teszem) én állítom be a transzparenciát és a glDisable(GL_DEPTH_TEST) függvényt is én bizgetem (ha), nem a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!