Számítógépes játékokhoz hacket írni melyik programmal a legajánlottabb?
Munkamennyiségben messze nem olyan sok, mint egy base játék megírása. Sőt!
A mögöttes tudás, amit meg kell szerezni, hát az sok.
Nem sok, rengeteg.
Ismerni az x86 architektúrát, asm-et, tisztában lenni dolgokkal, a játékok alapvető szerkezetével. Egy-egy file mire való (.exe,.dat,.dll,.sav, stb.), lehetséges védelmekkel, a memóriaszervezéssel, sok-sok egyéb infóval.
:o))
Hát nem. Bár nem volna rossz. :o))
Lol @ SoftICE
Működik az egyáltalán még a mai oprendszereken? 20 éve még menő volt de itt nem kernel akarunk debuggolni hanem játékot.
Kérdező: Tanuld meg a C vagy a C++ nyelvet, tanuld meg az Intel szintaxisú Assemblyt és ismerd meg az OllyDbg vagy az IDA Pro debuggereket. Visszafejted a játékot, megismered a működését és ráhookolsz a megfelelő függvényekre a progiddal és módosítod a program működését. Ehhez persze érteni kell még az OpenGL vagy a DirectX-hez is. Aztán ráér megismerni a csalásvédelmet és elgondolkozni azon hogy mit nem csekkol le, vagy hogy máshogy lehet átverni. A CoD sorozat amúgy ha jól tudom a Quake3 motorral duruzsol aminek forrása ingyenesen elérhető, ajánlott azt is megismerni. Ez egy jó 1-2 éves tanulás és munka lesz számodra mire elérsz valami értékelhető szintet is ha van hozzá affinitásod.
Ezek után pedig továbbléphetsz a driver hackekre, botokra stb...
Egyébként van egy csomó oldal elérhető forráskódokkal és tutorialokkal ha csak az "algoritmusra" vagy kíváncsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!