Számítógépes játékok készítéséből mennyire lehet megélni?
Számítógépes játék készítése: melyik részét akarod csinálni? Programozás? Mert akkor az ugyanúgy programozó, mint a nem játék készítő programozó. Modellező? Hangfelelős?
Attól is függ, hogy nagy játék készítő céghez kerülsz, vagy kicsihez.
Sok itt a talány.
Szerintem.
> Számítógépes játékok készítéséből mennyire lehet megélni?
Amennyire bármilyen más programozói állással, meglehetősen jól.
> Programozni kb. 5 éve kezdtem (C++).
Na akkor lássuk mennyire megy. Lenne pár kérdésem, amit interjún is feltennék neked:
1.: Mi a különbség a pointer, referencia és smart-pointer között, mikor melyiket használjuk?
2.: Mit jelent egy metódus definíciójánál a const minősítő.
3.: Mi a különbség az alábbi változó definíciók között:
Base* const
const Base*
const Base* const
4.: Mi a "::" operátor, mire használjuk?
5.: Mi a singleton tervezési minta és mik az előnyei, hátrányai? Írjon egy singleton osztályt referenciás és mutatós megvalósítással.
6.: Mire jók a template-ek? mikor használjuk őket?
7.: Írjon egy konstans iterátoros for ciklust ami végigjár egy egy STD konténert.
Bónusz példa: Egy konzolos C++ alkalmazás main() függvénye legelső sorába breakpointot teszünk. Futtatásnál még a breakpoint elérése előtt hibával megáll a futtatás. Miért lehetséges ez?
Lehetőleg fejből. Hajrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!