Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Számítógépes játékok készítésé...

Számítógépes játékok készítéséből mennyire lehet megélni?

Figyelt kérdés
Meg lehet annyit keresni mint amit egy programozó kap egy közepes méretű cégnél?
2015. jan. 26. 16:06
 1/5 anonim ***** válasza:

Számítógépes játék készítése: melyik részét akarod csinálni? Programozás? Mert akkor az ugyanúgy programozó, mint a nem játék készítő programozó. Modellező? Hangfelelős?


Attól is függ, hogy nagy játék készítő céghez kerülsz, vagy kicsihez.


Sok itt a talány.


Szerintem.

2015. jan. 26. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Játékkészítéshez nagyon kell tudni programozni. A kettő majdnem ugyan az.
2015. jan. 26. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Másodéves egyetemista vagyok mérnök-informatikus szakon. Programozni kb. 5 éve kezdtem (C++).
2015. jan. 26. 16:33
 4/5 anonim válasza:
Ha vannak jó ötleteid tabletre, vagy okos telóra, abból megélhetsz. Tanuld ki mondjuk a Unity3D-t, azzal tudsz fejleszteni minden platformra egyszerűen! Meg pár hetet tölts el a google playstore tanulmányozásával, hogy megismerd mik a népszerű alkalmazások és miért. De vannak youtube-on jó oktatóvideók arról, hogy hogyan érdemes egy alkalmazást összerakni üzleti szempontból. Nem ritka, hogy valaki olyan játékkal lett gazdag, amit egy délután alatt írt meg. A befektetett idő és energia itt gyakran nem arányos az elért siker mértékével. Ha van üzleti érzéked, rendszerszemléleted és elég empátiád az emberek megértéséhez, akkor kevés munkával is jól megélhetsz.
2015. jan. 26. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

> Számítógépes játékok készítéséből mennyire lehet megélni?


Amennyire bármilyen más programozói állással, meglehetősen jól.


> Programozni kb. 5 éve kezdtem (C++).


Na akkor lássuk mennyire megy. Lenne pár kérdésem, amit interjún is feltennék neked:


1.: Mi a különbség a pointer, referencia és smart-pointer között, mikor melyiket használjuk?


2.: Mit jelent egy metódus definíciójánál a const minősítő.


3.: Mi a különbség az alábbi változó definíciók között:

Base* const

const Base*

const Base* const


4.: Mi a "::" operátor, mire használjuk?


5.: Mi a singleton tervezési minta és mik az előnyei, hátrányai? Írjon egy singleton osztályt referenciás és mutatós megvalósítással.


6.: Mire jók a template-ek? mikor használjuk őket?


7.: Írjon egy konstans iterátoros for ciklust ami végigjár egy egy STD konténert.


Bónusz példa: Egy konzolos C++ alkalmazás main() függvénye legelső sorába breakpointot teszünk. Futtatásnál még a breakpoint elérése előtt hibával megáll a futtatás. Miért lehetséges ez?


Lehetőleg fejből. Hajrá!

2015. jan. 27. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!