Unityben különböző buffok, effektek tárolása?
Sziasztok! Megint egy nagy dilemmában vagyok :)
Tegyük fel vannak egységek, és azokon lehetnek különböző féle buffok, mint például az, hogy megnöveli az erejét annyi százalékkal, ahány százalék élete hiányzik, és stb. (szóval a +konstans sebzésnél bonyolultabb)
Tegyük fel, hogy 100 különböző ilyen buff van.
Hogyan tudnám effektíven kezelni ezek működését? Arra is gondoltam, hogy Update-nél végigmegyek az aktív buffokon, és a buff ID-jét if-ekkel kezelve (vagy switchel), végrehajtom a buff teendőjét. Csak ez 100 if esetén elég lassú szerintem.
A másik az lenne, hogy magát a Buff scriptjét attacholom a unitra, és így ha egyszerre max 10 buff van rajta, akkor is csak 10 update fog futni, és azok rövidek lesznek. Ha lejár a buff, akkor meg removeolom.
Jelenleg erre a kettőre gondoltam, és a másodikat vélem a jobbnak. Mi a véleményetek? Ti hogyan csinálnátok meg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!