Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Importált FBX felülírása...

Importált FBX felülírása Unityben anélkül, hogy máson változtatni kelljen?

Figyelt kérdés

Tegyük fel mindent beállítottam, de észrevettem, hogy van egy hiba az animációban. Ezt ki szeretném cserélni, de anélkül, hogy újra kéne csinálnom az összes beállítást Unityben. Hogy oldhatnám meg azt, hogy az új fbx fájllal felülírjam a régit, és ne kelljen újra beállítanom a modellel kapcsolatos scripteket stb-ket?

Jelenleg elég zavaró, hogy van 1 hibás frame az animációban, és ekkor újra be kell raknom a modellt, prefabet csinálnom, ahhoz hozzáadni a scripteket stb.


2016. jan. 21. 11:12
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!