Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Csillagrendszer legenerálása...

Csillagrendszer legenerálása hogyan?

Figyelt kérdés

Írtam egy kis játékot, de van egy probléma amit nem igazán tudok megoldani.


Legenerálok gömböket amik csillagok vagy bolygók, de mivel véletlenszerű koordinátákat kapnak ezért néha egymásba érnek, mivel a véletlenszerű koordinátájuk hasonló. Hogyan lehetne olyan algoritmust írni amivel meghatározható hogy ezek között a gömbök között legyen minimális és maximális távolság? Kód nem kell csak elmélet vagy valami módszertan amit tanulmányozhatok.


Itt egy kép: [link]


A probléma nem olyan egyszerű mivel kell egy minimális távolság a csillagtól de a bolygók holdjának és kell minimális távolság a bolygójától.



2015. nov. 26. 12:53
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
Ja, meg a méretük is legyen véletlenszerű. De mivel az egész 2D-ben generálódik ha jól értem, sokkal egyszerűbb ha beraksz egy szép csillagos hátteret.
2015. nov. 28. 03:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 A kérdező kommentje:
DistantWorlds -höz hasonlót akarok, egyébként.
2015. nov. 28. 11:57
 23/25 anonim ***** válasza:

Megpróbálhatod Voronoi diagrammal is.

[link]


A kapott cellák súlypontjára tudsz tenni csillagokat és a méretük adódhat a cella méretéből.

2015. nov. 29. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:

Ezt amúgy Lloyd algoritmusnak hívják.


[link]

2015. nov. 29. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 A kérdező kommentje:
Kösz a tippeket.
2015. dec. 1. 18:29
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!