Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Irányítás androidon?

Irányítás androidon?

Figyelt kérdés

Sziasztok, egy rövid kérdésem lenne:


Hogyan valósíthatnám meg kényelmesen egy olyan játékban az irányítást, ahol felülnézetből nézed a karakteredet, és egyszerre tudod X helyre irányítani is, meg Y helyre varázsolni is. (Pl. mint gépnél az hogy bal egér gombbal odamegy, jobb egérgombbal meg odalő egy varázslatot)


2015. szept. 21. 14:22
 1/7 anonim ***** válasza:
Én például azt csinálnám, hogy amikor a júzer arra a pontra tapizik, ahová menni/varázsolni szeretne, amíg lenyomva tartja az ujját, megjelenik az ujja felett és alatt egy-egy gomb. Amelyik felé húzza az ujját, azt hajtja végre.
2015. szept. 21. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
És ha egy kicsit pörgősebbet szeretnék? Ahol gyakran kell varázsolgatni, meg kikerülni az ellenség varázslatait?
2015. szept. 21. 16:35
 3/7 uno20001 ***** válasza:
Duplakatt?
2015. szept. 21. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Hát eddig az a legjobb.
2015. szept. 21. 18:53
 5/7 anonim ***** válasza:

Ha viccelődni, meg hülyéskedni akar az ember, akkor készít mobiltelefonra játékot.


Én nem olyan régen láttam egy Apple táblagépen a Mortal Kombat X-et, tényleg szép volt a grafikája, meg gyors is volt, nade a játékélmény az olyan, mint amikor citromot csöpögtetnek a levágott újjad helyére... :-)


A telefont még ma is arra használom, amire kitalálták. Ha játszani akarok, akkor odaülök egy asztali géphez!


(egy kivétel van, amiért érdemes telefonra játékot csinálni, ha egy olyan játékot csinálsz, aminél szerephez jutnak a szenzorok, például megdöltöd a telefont, stb.)

2015. szept. 21. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Hát igen, nekem is ez a problémám. Komoly játékot akarok, de azt telefonra nem lehet, pedig ott elég gyorsan költik a pénzt. PC-nél pedig egyedül nem érek semmit, és már megvannak a nagy játékok.
2015. szept. 21. 20:37
 7/7 anonim ***** válasza:
A nyomva tartás is pörgős, nem másodpercekben kell gondolkodni, hanem ezredmásodpercben. Ha egy átlag kattintás 5-15 ms akkor 15 ms feletti időtartam már nyomva tartás. Átlagot belövöd te, a felhasználó pedig átvariálhatja ha neki több idő kattintani.
2015. szept. 21. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!