Unityben támadás, futás összehangolása?
Sziasztok, arra lennék kíváncsi, hogy hogyan oldjam meg, hogy amikor egy szörny közeledik felém (animációval), és támadási sugárba kerülök (miközben én is haladok), akkor ne csak egy pillanatig legyen a támadás animáció (mert nem látszódik, mivel egyből egyből visszavált a futás animációba, hogy követhessen), hanem például megálljon, csinálja az animációt, és amíg be nem fejezi, addig semmilyen más animot nem csinálhasson?
Vagy hogyan oldhatnám meg, hogy keverem a futás és a támadás animot, és így futás közben támadjon?
Nagy munka lenne? Van támadás és futás animom, de letöltöttem, és nem tudom, hogy mennyire nehéz.
Végig kell vinni a támadás animációt, nem szabad, hogy az update Input kezelése visszategye futásra, addig tiltani kell és konkurensen engedélyezni, ha a támadás véget ért.
Yield -et meg tudod oldani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!