Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » A nagy privát hackerek multipl...

A nagy privát hackerek multiplayer játékokhoz mivel csinálják a csalásaikat? Egyenlőre programtervező infosként kezdek majd mennyire lessz ehhez ismeretségem ezen a szakon vagy mit kell tanulnom hogy elsajátíthassam? Milyen programokkal írják ezeket?

Figyelt kérdés
rájuk gondolok (x22, iniuria, deadcodeshop)
2015. jún. 10. 20:47
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
0%
Dehogy kell ilyesmihez assembly...
2015. jún. 11. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 A kérdező kommentje:
az "ilyen programozók" kifejezésem alatt azt értem hogy ti is csináltatok-e már hasonló klienst?! nem pont egy játékhoz privát csalást ha nem egyéb munkálataitokban mindenki válaszát köszönöm szépen. Régóta játszom fps játékokkal és mióta létezik vannak hackerek. Abból kifolyólag gondolkoztam ezen hogy egy havi bérlése a csalásnak a legolcsóbb 15 euro nem mondom a nevét és ennek használói elérik a 10 000 aktív felhasználót, főleg ha a csalás undetected (észrevehetetlen az anit cheatnél ) Brutális pénzek folynak be az adozásáról nemtudok egyenlore nem is érdekel de biztosan a cheat kódernek nincs anyagi gondjai akkor sem. Persze van ennél legalisabb is a pénz keresésre dehát aki valamit jol megcsinált és eltudja passzolni akkor megérdemli. rengeteg mindent megtudtam a segítségetek által, köszönöm
2015. jún. 11. 09:45
 13/24 anonim ***** válasza:
17%

Prog infós voltam, és már tanulmányaim előtte is írtam ilyen programokat. Tanultam assembly-t, de az hülye aki azt mondja, hogy kell hozzá... max jól jön. Ehhez nem assembly kell, olyan lenne, mintha verébre lőnél kavics darabokkal... Milliónyi megoldás van a dologra, és mondjuk egy C#/Java-ban is ugyan azt meg tudod tenni, csak kell hozzá egy kis hálózati/os/platform... ismeret.

Most is hány játékban vagyok isten, egyszerű trükökkel. Sokan mondhatnák, hogy így mi értelme játszi? Sok értelme van, a saját tudásommal jutottam el oda ahol tartok, és én vagyok az isten... Az már más dolog, hogy ez nem csak a játékokkal van így, mindent, fel lehet törni, egy kis gondolkozás kell csak, nem kell mindig a mélyére menni a dolgoknak, ha meg is lehet kerülni...

2015. jún. 11. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
41%

> nem kell mindig a mélyére menni a dolgoknak, ha meg is lehet kerülni

Nem lehet mindig megkerülni, néha a mélyére kell menni a dolgoknak. És minek mindig kerülőutat keresni amikor meg lehet azt csinálni normálisan is? Nem azért kell assembly hogy megírd a csalást, hanem azért hogy ha visszafejted a programot akkor értelmezni tudd azt, mert néha vissza kell fejteni.


Még ha nem is akarod módosítani a bináris csak szeretnél egy proxy-t írni hozzá, ha nem tudod hogyan kódolja el a játék az adatfolyamot, milyen csomagstruktúrája van és melyik csomag mire jó, akkor az esélytelen, anélkül hogy utánanéznél a dolgoknak és kiolvasd a kódból.


Komolyabb csalásoknál meg kifejezetten hasznos, hiszen van aminél meg kell érteni hogy mit csinál a program és azt hogy és hol csinálja. Legegyszerűbb példa a wallhack lenne. Megoldható a mélységtesztelés kikapcsolásával? Ha igen hol és hogy jeleníti meg a dolgokat? Az animációt és a különböző testrészeket hol és hogy oldja meg? Színezni is akarod ezeket csapattól függően (charms)? Akkor azt hogy lehetne? Sok kérdés amira nem kapsz választ anélkül hogy értenéd mi is történik. Sok játék van és mindegyik máshogy működik, máshogy kell megoldani. Ezen kívül pedig ott van egy csomó függvény amire hookolni akarhatsz de nem lehet megtalálni anélkül hogy ismernéd a játék működését.


A csalásvédelmek kijátszása pedig egy teljesen másik téma amihez szintén nem árt némi assembly ismeret, bár bevallom az utóbbi időben nem igazán találkoztam igazán nehezen kijátszható védelemmel, bár lehet hogy ezt csak a tapasztalatom miatt van.


> Tanultam assembly-t, de az hülye aki azt mondja, hogy kell hozzá...

Akkor hülye vagyok. Lehet kezdeni assembly tudás nélkül de a végén az ember falba fog ütközni ha nagyobb fába vágja a fejszéjét. Ez olyan mint amikor azt mondja valaki hogy a játékkészítéshez nem kell programozói tudás, csak össze kell kattintgatni. Valóban, össze lehet kattintgatni, de az olyan is lesz.

2015. jún. 11. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
37%

Hát szerintem te még életben nem láttál assembly-t :D


1. Problémák vannal felfogó képességeiddel? A "nem kell mindig a mélyére menni" szerinted milyen szinten fedi a te "néha a mélyére kell menni a dolgoknak" értelmezésed? Vagy szerinted van különbség, hogy félig üres, vagy félig tele a pohár? Ja ha kötekedni akarsz akkor van különbség. Tehát nem tudom mennyire érted amit akarok mondani, van olyan eset, hogy kell az assembly, de ez ritkaság...


2. "És minek mindig kerülőutat keresni amikor meg lehet azt csinálni normálisan is?" Szerinted ha kerülő utat találok, az nem normális, csak ha szétbuherálod? És ha jön az update? Megint túrod az általad szent assembly-t , mikor sokkal egyszerűbb, és tartósabb megoldások léteznek, csak mert az assemblyben való turkálás szerinted a "normális"???


3. Szerinted ha kódolva vannak az adatok, és az alkalmazás jól meg van írva, te vissza tudod fejteni assembly-ből? :D Ne röhögtess... Ha a kulcsot két stringből fűzöm össze, már nem kipontozott helyen PASSWORD:puncika42-helyen fogod megtalálni, beleőszülsz, ha okosan van kódolva. Jobb okosan csinálni, mint játszani a kemény hackert...

2015. jún. 11. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
71%
Ha egy szimpla végtelen lőszeres hacket akarsz írni már ahhoz is kell assembly, mert nop -olni kell azt a részt ami levonja a lőszert lövéskor. Ahhoz, hogy tud melyik az a rész legalább olvasni tudni kell az assembly kódot. Persze lehet szimplán átírni folyamatosan az adott memóriacímen lévő számot is de nem praktikus. Természetesen vannak olyan dolgok is amihez nem feltétlen kell assembly de legalább annyihoz kell amennyihez nem.
2015. jún. 11. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
89%

#15

Első mondatod után nem akartam tovább olvasni de aztán kíváncsi voltam milyen röhejes érveket hozol fel, amellett hogy nem tudod kulturáltan kifejezni a véleményed.


1. Felfogó képesség:

Így kezdted: "Tanultam assembly-t, de az hülye aki azt mondja, hogy kell hozzá" azaz szerinted nem kell assembly hozzá. Csak magadnak mondasz ellent amikor azt írod, hogy mégis kell de nem mindig. Akkor most döntsd már el hogy mit akarsz.


2. Tapasztalatlan vagy, ebben nem tudok segíteni. Meg kell tanulni látni a teljes képet, nem memóriacímekre vadászni. Több érvet is leírtam amellett hogy miért is kell sokszor visszafejteni a programot, de ezernyit másikat is tudnék. Ezek nem érzékenyek a patchekre. Azért megnézném hogy hogyan csinálod meg őket a játék ismerete nélkül.


3. Igen, ha el van kódolva egy hálózati adatfolyam de ismerem a kódolás módját, dekódolni is tudom, ugyan úgy ahogy a szerver is. Erről szól a proxy hack. Sok játéknál egyébként elterjedt, mert ez sem érzékeny a patchekre, és egyszerűbb a programozása ha a játék virtuális gépen fut. Egyébként nevetségesnek találom hogy egyáltalán felhoztad az érvet. Olyan képtelenségnek hangzik hogy assemblyben is fel lehet ismerni egy RC4-et, vagy bárki is értelmezni tudná az assembly kódot? Akkor te vagy az igen csak kezdő ezen a területen.


Egy dolog hogy te hogy csinálod a saját kis csalásaidat és némely játékokhoz hogy keresel kerülőutakat, és egy teljesen másik dolog hogy készülnek a kérdező által megfogalmazott "nagy privát hackek". Nem keverendő.

2015. jún. 11. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 iostream ***** válasza:
37%

"Ha egy szimpla végtelen lőszeres hacket akarsz írni már ahhoz is kell assembly, mert nop -olni kell azt a részt ami levonja a lőszert lövéskor. Ahhoz, hogy tud melyik az a rész legalább olvasni tudni kell az assembly kódot. Persze lehet szimplán átírni folyamatosan az adott memóriacímen lévő számot is de nem praktikus."


Nalátod, nem is kell hozzá assembly :)

Hozzáférsz a memóriához, tehát végtelen hatalmad van a program felett. Ennyi, meg egy bambi.

Nem praktikus? Ez nagyon hülye érv, mivel sokkal könnyebb megoldani, mint kitúrni assemblyben a megfelelő kódrészletet és átírni. Semennyibe nem kerül futnia egy programnak a háttérben.


Crackekhez kell assembly, a csalásokhoz általában nem. A legtöbb multiplayer csalás azon alapszik, hogy nem minden logika szerveroldalon történik, tehát ki lehet hámozni extra információt a hálózati üzenetekből, a program memóriájából, és aztán ezt fel lehet használni (lásd wall/maphackek), és persze a kézi bevitelnél sokkal gyorsabb és pontosabb ha egy program generálja az inputot (lásd aimbotok).

2015. jún. 11. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
49%

"Hozzáférsz a memóriához, tehát végtelen hatalmad van a program felett. Ennyi, meg egy bambi.

Nem praktikus? Ez nagyon hülye érv, mivel sokkal könnyebb megoldani, mint kitúrni assemblyben a megfelelő kódrészletet és átírni. Semennyibe nem kerül futnia egy programnak a háttérben."


Ez több szinten is problémás. Egyrészt ha már megvan az adat címe, onnantól csak egy lépés és megvan az is hogy mi írja át. Mégis melyik a hatékonyabb, igényesebb megoldás: kilőni az eljárást ami átírja az értéket, vagy hagyni hogy egy a háttérben futó CPU zabáló, sleep nélküli végtelen ciklus versengjen a játékkal, hogy melyik írja többször a memóriát és reménykedni hogy az olvasás előtt utoljára a te programod írta az értéket? Ráadásul ez nem is mindig működik és az egészet megspórolhatnád magadnak egy-két kattintással és a nop utasítás ismeretével. Ha nagyon penge vagy még a call stackre is ránézel. Egyébként ilyet csak a nagyon kezdők követnek el.


> ki lehet hámozni extra információt a hálózati üzenetekből

Erről volt szó. Nincs arra mód hogy ránézel az üzenetre és megmondod hogy az micsoda, pláne ha kódolva van (mert általában kódolva van). Ahhoz hogy kihámozd, vissza kell fejteni a játékot és meg kell ismerni mit csinál, melyik csomaggal (asm).


> a program memóriájából

Ez igaz, lásd cheat engine, de nagyon korlátozott hogy mit tudsz csinálni és sokszor bonyolultabb, főleg ha saját funkciókat akarsz hozzáadni a játékhoz.


> aztán ezt fel lehet használni (lásd wall/maphackek)

A saját funkciók... Általában nem elég átírni a memóriában egy értéket ahhoz hogy legyen egy működő wallhacked, és ha tegyük föl mégis, azt meg kell találni valahogy (asm?).


Ha veszünk egy egyszerű játékot aminél tegyük fel az ellenség mélységtesztelését kikapcsoljuk akkor lesz egy működő wallhackünk (korántsem ilyen egyszerű általában és az igények is nőnek), akkor is meg kell találni hogy hol történik az ellenség kirajzolása, és előtte meg kell hívni a kikapcsolást, utána a bekapcsolást, és kalapot le az a mazochista előtt aki ez a programkód visszafejtése nélkül megtalálja, minden esetben. És tényleg nem ilyen egyszerű általában.


A csaláskészítés és a crackelés erősen összefonódik sokszor és ha tovább megyünk egy lépéssel akkor ott már látható hogy nem lehet megúszni az asm-ot, pl. botok írásánál ahol szükséges a játék pontos ismerete hogy reprodukálni lehessen a szerver számára a kliens viselkedését. Márpedig ha a kérdező komolyan akar ezzel foglalkozni akkor biztosan szüksége lesz rá előbb, vagy utóbb.


És hogy a kérdezőnek is válaszoljak: az egyetem nem fog megtanítani csalásokat készíteni, de lehet hogy még programozni sem normálisan. A nagy mennyiségű elméleti anyag semmit sem ér gyakorlat nélkül. Gyakorolni pedig neked kell. Kezd el, olvass utána, próbáld ki, tanulj és fejlődj. Ez ennek a menete. Rengeteg angol nyelvű leírás van a neten. Tanulj először meg egy programnyelvet, ismerd meg hogy működnek az oprendszered alatt a programok, aztán tutorialok alapján próbáld meg meghackelni a kedvenc játékaidat, majd ha készen állsz beleugorhatsz a mély vízbe. Nem kell elsietni.

2015. jún. 11. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
24%
Én nem fogok veled veszekedni, látom komoly problémáid vannak. El sem hiszed mennyire nem érdekel, hogy te az assembly-t ganajászod-e vagy sem, azt csinálsz amit akarsz, de legalább a hülyeségeddel ne törnéd le a kezdők kedvét. NEM-NEM kell assembly egy csaláshoz, és egyszerűen nem állja meg helyét a hülyeséged, mert ha nekem van mindenre assembly nélküli megoldásom, akkor nem értem miért állítod, hogy muszály... Fogyatékos vagy, hogy nem érted, hogy nem kötelező az assembly? Miért próbálsz egy kezdőt olyan mélyvízbe dobni amiről te csak hallottál? Banki szoftvereket fejlesztek kliens oldalon, hiába fejtenéd vissza az algoritmust, ha a forrás kód nálad lenne se érnél vele semmit, mert úgy van megírva... Részemről a témát lezártnak tekintem, szórjad a szennyedet a hülyéknek akik elhiszik...
2015. jún. 12. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!