Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet maya - ban...

Meszibence kérdése:

Hogyan lehet maya - ban lemodellezet dolgoz berakni unity - be?

Figyelt kérdés

maya verzió: 2014

unity verzió: 5.0.2ft

(Tudom hogy bele lehet rakni néztem videót is de nekem nem működik.)



#maya-autodesk-unity-unity3D-modell
2015. máj. 26. 11:15
 1/4 tabaki ***** válasza:
Nem, mintha értenék hozzá, de milyen formátumokkal kísérleteztél?
2015. máj. 26. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
A Maya formátuma .MB az Unity nek pedig .unity
2015. máj. 26. 15:27
 3/4 tabaki ***** válasza:

Az ajánlott .FBX, .dae (Collada), .3DS, .dxf, .obj formátum már megy?

Bár valóban azt írják, hogy megvan az átkonvertálás utáni importálás (több szempontból ellenjavallott) lehetősége...

[link]

2015. máj. 26. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
fbx\obj ben érdemes importálni, simán behúzod a modellt a project fül egyik mappájába, és kész. Natív maya\max formátumot nem érdemes bepakolni, mert feleslegesen nagyok(maximum akkor, ha közvetlenül oda dolgozol, megspórolsz egy kis időt, de ezt nem csinálnám, minden importálás sokáig tart).
2015. máj. 30. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!