Visual basic-be lehet úgy hangot "berakni", hogy ne ütközzön egy másikkal?
Egy iskolai feladat alapján egy játékot írok(olyan,mint a space invaders,csak gagyi kivitelben),ahol vannak hangok is-lövéshang,sérüléskor hang.A probléma az,ha két hang egyszerre kerül lejátszásra,akkor az újabb felülírja a másikat.
Pl ha épp eltaláltak(akkor egy mondatot mond) és akkor lövök egyet,akkor megszakad az előző hang.
Háttérzenét be lehet rakni valahogy?Szintén hasonló a probléma
Az mciSendString parancs kell neked.
Deklaráld a függvényt:
Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" Alias "mciSendStringA" (ByVal lpstrCommand As String, ByVal lpstrReturnString As String, ByVal uReturnLength As Integer, ByVal hwndCallback As Integer) As Integer
Nyisd meg a használt hangokat és nevezd el őket:
mciSendString("open C:\valami.wav type mpegvideo alias EgyHang", vbNullString, 0, 0)
mciSendString("open C:\akarmi.wav type mpegvideo alias EgyMasikHang", vbNullString, 0, 0)
Játszd le őket:
mciSendString("play EgyHang", vbNullString, 0, 0)
mciSendString("play EgyMasikHang", vbNullString, 0, 0)
Egy teljeskörű leírást ennek használatáról itt találsz:
Köszönöm! :)
Holnap ki fogom próbálni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!