Game Maker -ben hogyan érhetem el azt hogy egy objektum a másikkal együtt mozogjon mindig és hogyha egy objektumra rákattintok 1-szer akkor az egyik billentyűparancsot teljesítse?
Figyelt kérdés
2014. máj. 5. 10:37
1/2 anonim válasza:
Például úgy, hogy a másik objektumnak is ugyanazokat az eventeket adod meg. A billentyűlenyomásoshoz elég egy boolean változó.
példa:
listening = false;
katt event:
listening = true;
billentyűlenyomás event:
// A teljesítendő feladat
listewning = false;
2/2 anonim válasza:
Az utolsó sort elírtam, listening = false; (Persze a változót bárminek elnevezheted)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!