Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » [lua] - valaki leirna hogy...

[lua] - valaki leirna hogy mit magyaraznak itt, foleg a # jel hasznalatarol amit mondanak?

Figyelt kérdés

-- Put some initialization code here


-- Make sure you read the section on "Accessing general-type objects programmatically"

-- For instance, if you wish to retrieve the handle of a scene object, use following instruction:

--

-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName')

--

-- Above instruction retrieves the handle of 'sceneObjectName' if this script's name has no '#' in it

--

-- If this script's name contains a '#' (e.g. 'someName#4'), then above instruction retrieves the handle of object 'sceneObjectName#4'

-- This mechanism of handle retrieval is very convenient, since you don't need to adjust any code when a model is duplicated!

-- So if the script's name (or rather the name of the object associated with this script) is:

--

-- 'someName', then the handle of 'sceneObjectName' is retrieved

-- 'someName#0', then the handle of 'sceneObjectName#0' is retrieved

-- 'someName#1', then the handle of 'sceneObjectName#1' is retrieved

-- ...

--

-- If you always want to retrieve the same object's handle, no matter what, specify its full name, including a '#':

--

-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName'

-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#0') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName#0'

-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#1') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName#1'

-- ...

--

-- Refer also to simGetCollisionhandle, simGetDistanceHandle, simGetIkGroupHandle, etc.

--

-- Following 2 instructions might also be useful: simGetNameSuffix and simSetNameSuffix


2015. ápr. 5. 14:15
 1/2 Bleichings válasza:
Másold be a google fordítóba igaz nem olyan mondatpontos a fordítás de én oda szoktam irogatni a más nyelvű dolgokat
2015. ápr. 19. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Bleichings válasza:

De végül is ide leírom ezt írta ki a google fordító :- Tegyél egy kis inicializáló kódot itt


- Győződjön meg róla, olvasd el a "Hozzáférés az általános jellegű tárgyakat programból"

- Például, ha szeretné letölteni a nyele egy jelenetet objektumot, használja a következő utasítást:

-

- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName)

-

- A fenti utasítás beolvassa a kilincset "sceneObjectName" ha ez a script neve nincs "#" benne

-

- Ha ez a script neve tartalmaz egy "#" (például "someName # 4), majd a fenti utasítás beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 4"

- Ez a mechanizmus a fogantyú visszakeresése nagyon kényelmes, hiszen nem kell beállítani semmilyen kódot, amikor a modellt másolják!

- Tehát, ha a script nevét (vagy inkább a név az objektum társított szkript) van:

-

- "SomeName", majd a kilincset "sceneObjectName" lekért

- "SomeName # 0", majd a kilincset "sceneObjectName # 0" lekért

- "SomeName # 1", majd a kilincset "sceneObjectName # 1" lekért

- ...

-

- Ha azt szeretné letölteni ugyanazt a tárgyat nyelét, nem számít semmi, adja meg a teljes nevét, beleértve a '#':

-

- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # ') mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName"

- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # 0) mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 0 '

- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # 1") mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 1 "

- ...

-

- Lásd még simGetCollisionhandle, simGetDistanceHandle, simGetIkGroupHandle, stb

-

- Miután 2 utasításokat is hasznosak lehetnek: simGetNameSuffix és simSetNameSuffix

2015. ápr. 19. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!