[lua] - valaki leirna hogy mit magyaraznak itt, foleg a # jel hasznalatarol amit mondanak?
-- Put some initialization code here
-- Make sure you read the section on "Accessing general-type objects programmatically"
-- For instance, if you wish to retrieve the handle of a scene object, use following instruction:
--
-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName')
--
-- Above instruction retrieves the handle of 'sceneObjectName' if this script's name has no '#' in it
--
-- If this script's name contains a '#' (e.g. 'someName#4'), then above instruction retrieves the handle of object 'sceneObjectName#4'
-- This mechanism of handle retrieval is very convenient, since you don't need to adjust any code when a model is duplicated!
-- So if the script's name (or rather the name of the object associated with this script) is:
--
-- 'someName', then the handle of 'sceneObjectName' is retrieved
-- 'someName#0', then the handle of 'sceneObjectName#0' is retrieved
-- 'someName#1', then the handle of 'sceneObjectName#1' is retrieved
-- ...
--
-- If you always want to retrieve the same object's handle, no matter what, specify its full name, including a '#':
--
-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName'
-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#0') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName#0'
-- handle=simGetObjectHandle('sceneObjectName#1') always retrieves the handle of object 'sceneObjectName#1'
-- ...
--
-- Refer also to simGetCollisionhandle, simGetDistanceHandle, simGetIkGroupHandle, etc.
--
-- Following 2 instructions might also be useful: simGetNameSuffix and simSetNameSuffix
De végül is ide leírom ezt írta ki a google fordító :- Tegyél egy kis inicializáló kódot itt
- Győződjön meg róla, olvasd el a "Hozzáférés az általános jellegű tárgyakat programból"
- Például, ha szeretné letölteni a nyele egy jelenetet objektumot, használja a következő utasítást:
-
- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName)
-
- A fenti utasítás beolvassa a kilincset "sceneObjectName" ha ez a script neve nincs "#" benne
-
- Ha ez a script neve tartalmaz egy "#" (például "someName # 4), majd a fenti utasítás beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 4"
- Ez a mechanizmus a fogantyú visszakeresése nagyon kényelmes, hiszen nem kell beállítani semmilyen kódot, amikor a modellt másolják!
- Tehát, ha a script nevét (vagy inkább a név az objektum társított szkript) van:
-
- "SomeName", majd a kilincset "sceneObjectName" lekért
- "SomeName # 0", majd a kilincset "sceneObjectName # 0" lekért
- "SomeName # 1", majd a kilincset "sceneObjectName # 1" lekért
- ...
-
- Ha azt szeretné letölteni ugyanazt a tárgyat nyelét, nem számít semmi, adja meg a teljes nevét, beleértve a '#':
-
- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # ') mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName"
- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # 0) mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 0 '
- Fogantyú = simGetObjectHandle ("sceneObjectName # 1") mindig beolvassa a kilincset a tárgy sceneObjectName # 1 "
- ...
-
- Lásd még simGetCollisionhandle, simGetDistanceHandle, simGetIkGroupHandle, stb
-
- Miután 2 utasításokat is hasznosak lehetnek: simGetNameSuffix és simSetNameSuffix
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!